Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Rico rico1

Ik dacht dat ik laatst een tweede ring had besteld in maat 17,8 maar dat was een 20. Dus nu eindelijk een 17.8 gevonden en daar nog een van besteld en nog een 20. Beide fijne maten om mee te werken. Via Het Wolhuis. Ringen zijn van merk Rico Design.

Nog wat halve meter stof via vanDomburgtextiel. wat standaard kleurtjes om te kijken welke perfect is en twee met patroontjes; daisy bloemen en stipjes.

11 likes

:blue_heart:
Door @Bertha, bedankt wel! :relaxed:

18 likes

Dat is wel next level wegwerpmaatschappij. Peertje kapot? Pleur de lamp maar weg! Doet me denken aan de roddel over David Beckham dat hij zn boxershorts na 1x dragen weggooide :joy:

1 like

Ik heb 27 januari een bestelling bij JD geplaatst, en kreeg ook gisteren een mail dat het vertraagd is bij de douane. Weet ook niet meer wat ik moet geloven eerlijk gezegd. :woman_shrugging:

1 like

Oh wat een leuke kleurtjes! Ik ga daar ook maar eens wat bestellen, wil wat nieuwe stofjes

1 like

Ik kreeg dus nu ook die mail terwijl ik mijn schoenen al had ontvangen, heel vreemd

1 like

image

Zin in

25 likes

Heb jij een linkje toevallig🤭

1 like

Die is echt zoooo chill!

Ja lijkt mij ook echt! Wilde eerst een hakmolen van KA, maar voor een paar extra tientjes zag ik deze. Hoop dat ie ook een beetje gebruiksvriendelijk is en dat het me wat meer motivatie geeft om wat uitgebreider te koken.

1 like

Ik heb er een met meerdere dingen voor raspen etc. erbij, ik vind ‘m echt nice en het ziet eruit alsof het irritant is om schoon te maken maar dat is helemaal niet zo vind ik.

Ja, volgens mij is dat dezelfde dan. Hier zitten ook raspdingen en andere messen bij en ook iets voor deeg geloof ik. Maar las al dat alles in de vaatwasser kan haha. Gebruik je ‘m dagelijks?

Lijkt alsof ze hun hele mailinglijst die mail sturen :sweat_smile:

Heel leuk!

Ik vroeg mij nog af waar jij de mok hebt gekocht voor je vriend (edit: man!) met Valentijnsdag :grinning_face_with_smiling_eyes:. Ik heb ook een border collie en die mok kan eigenlijk niet ontbreken!

1 like

Niet dagelijks, maar ik kook vaak vrij basic haha. Mijn moeder kreeg ‘m gratis bij een Artisan een jaar terug. Maar hij is echt krachtig ook. Love it!

1 like

Leuk! Ik heb hem ook gekocht :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Het ijsvogeltje voor m’n vader is binnen!
Hopelijk is ie er blij mee

161 likes

Ik denk er al een tijdje over na om deze te gaan kopen. Voornamelijk omdat het lijkt op het pakje van Cher in Clueless. Wat zouden jullie doen?

• Jeej
  • Neen

0 stemmers

2 likes

Ik vind het een geweldige set en natuurlijk ook los te dragen. Die blazer met een witte blouse en een mooie flared jeans. :heart_eyes: Dat rokje met een stoer t-shirt :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Ohhh ik vind dit echt geweldig. En de rok en blazer zijn ook leuk om apart van elkaar te dragen, zo veel outfitopties!

1 like