Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Synthetisch! Heb redelijk wat tutorials gekeken dus ik ga m’n best doen :grimacing:

1 like

Aangezien ik de proefversie al bijna drie uur gespeeld heb terwijl je maar twee liedjes kan dansen toch maar het hele spel gekocht. Nu 35 euro op bol.

31 likes

Haha super toevallig!! Ik heb hem gisteravond ook besteld, vanmiddag wordt hij bezorgd. Ben benieuwd!!

1 like

Bij mij ook vandaag nog als het goed is. Al helemaal zin in. Leuke manier om beweging te krijgen vind ik. Veel plezier er mee :dancer:t3:

1 like

Als ik ergens mee kan helpen :wink:

1 like

Ik heb geen geld, ik heb geen geld, ik heb geen geld, ik heb geen geld, ik he…

Ik moet me nu inhouden om niet te kopen

4 likes

H&M

18 likes

Lief! Uiteraard zat jij al in m’n achterhoofd haha, wig queen van FF :blush:

1 like

Nieuwe mok voor mijn collectie!

56 likes

:sob::sob: te cute, ik wil jouw Disney (mokken) collectie zien!!!

4 likes

Zo leuk! :heart:

1 like

Jaaa ze hebben ook een bijpassend voederbakje en halsband en riem :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Heb net mijn bericht ge-edit. Show ussss.

2 likes

Heel veel zit veilig in dozen te wachten tot ik uit huis ben hahaha. Deze zijn de enige die ik uitgepakt heb. De wasbeer hoort er niet bij en die met die letters is niet van de Disneystore

36 likes

Oooooh love it. Als je uit huis gaat wil ik een update (alsjeblieft). :heart:

1 like

Als jij je bookstagram dan begint :stuck_out_tongue:

Deal, ik ben al begonnen namelijk haha. Nog niet heel actief hoor. Als je op mijn naam klikt hier dan staat er wel een link. :nerd_face:

1 like

Als je het leuk vindt heb ik evt de mrs potts theepot voor je, ik gebruik hem niet

3 likes

:scream:
Echt?!?! Ik DM je

2 likes

Omdat mijn oude Docs ineens diepe scheuren in het leer beginnen te krijgen :cry:

Beetje maffe verpakking, maar lijkt heel erg op Olympea alleen veel goedkoper. Blijft ook goed hangen

9 likes