Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Ik ben van Belgie en moest gisteren langs de ikea. Kan je zeggen daar wordt je ook niet blij van. 1000 keer wordt aangegeven dat je alleen moet komen maar natuurlijk geldt dat niet voor zowat de helft van de klanten. Elk gangpad versperd door groepen en om de 5 min werd nog eens omgeroepen dat mensen de regels aan het overtreden waren en dat je individueel moest winkelen waar natuurlijk niemand zich iets van aantrekt
Aaaaah wees gwn blij dat de winkels hier open zijn en hou je gvd aan de regels voor alles weer toe gaat door jullie gedrag :mad: :mad:
Sorry het zit me hoog

6 likes

Alles H&M

5 likes

Oeh kun je laten weten hoe die zelfbruiner bevalt?

1 like

Ja, daar ben ik ook benieuwd naar @batallador!

En dat boek, heb lang niet meer zoveel gehuild bij een boek. Vond het echt prachtig :hearts:

2 likes

Zeg bij de balie gewoon dat je een zure kantoortrut ben en dan hebben ze het wel door dat je foruminfluencer bent

5 likes

Waren hier toch veel mensen van JD Sports? Die staan nu op YouTube bij Boos!

3 likes

Waar ga je heen?

Was maar 7 euro in de sale en ik vind m perfect!

9 likes

Ik vind de Ikea wel geen winkel om alleen te gaan winkelen, zou dit scharen onder belangrijke aankopen en maximum twee personen. Tenzij je enkel wat theelichtjes of zo nodig hebt maar een bed, keuken, zetel, doe het maar alleen…

De Ikea is in normale omstandgheden niet leuk, nu moet dat hels zijn :smiley:

5 likes

Nog even zodat ik er niet als een zwerver bijloop en het hoop ik wel warm heb (70% wol) aankomend weekendje weg (waddeneilanden)

29 likes

Plus een Displayport kabel zodat ik ook m’n Switch op m’n PC kan aansluiten en spelen

12 likes

leeeuk! Ac is leuk (Speel het nu amper eventjes maar doe dit vaak in fases)
Bedoel je dat eje een display kabel hebt gekocht voor je PC naar scherm?
Of begrijp ik het nu verkeerd? Want switch kun je alleen aansluiten met HDMI op scherm.

Klopt zeker dat dat niet voor iedereen handig is, maar ik zou er dan toch op letten dat ik niet de weg voor alle anderen versper en aan de kassa tegen mn voorganger aan ga plakken :confused:

Dacht ik al! Heb de hele hype vorig jaar gemist dus nu kan ik het eindelijk spelen haha.
En inderdaad, dat tweede bedoel ik! Zodat de HDMI poort vrij blijft om Switch op aan te sluiten :blush:

1 like

Ooo ik zat al van; omg heb ik een lifehack gemist!?

Ik kijk nog trouwe heel veel AC streams, maar ik speel nu wat minder. Wil van het weekend weer eens opstarten om wat dingen in te halen.

2 likes

Ik vind het heel aangrijpend, idd heftig, maar op een mooie manier. En ik vond het ook gewoon goed geschreven, de opbouw en alles.

1 like

Heujj lekker organizeeen

20 likes

Let niet op de aardappelfoto haha, maar hij past! Het pakje is echt geweldig haha. :heart:

130 likes

Mooi! En staat je goed.

1 like

Wat leuk dat de set goed past. :smiley:

1 like