Omg wat leuk!!! Wel gewoon stevig genoeg etc voor telefoon en sleutels enzo!?
Ik kan echt niet wachten tot het tasje klaar is voor verzending. Wachten denk ik 100% waard
Je ene voet horizontaal achter je zetten! Zoals in dit filmpje.
Heb nu ook meteen zin om te gaan skeeleren, wil eigenlijk ook een paar kopen maar dat is zo’n gedoe met maten nu de winkels dicht zijn en je niet kan passen
Ja! Hij is niet heel breed. Ik neem altijd mijn sleutels mee, portemonnee (die op de foto), telefoon , haar elastiekje, mondkapje en kauwgom. Het ligt er aan hoe groot en zwaar je portemonnee is, maar een “normale” past er prima in! Een flesje water ofzo dat past bijvoorbeeld niet.
Ik vond het slopend om er zo lang op te moeten wachten. Bij mij was er toen vertraging (wat netjes gemeld werd) maar daardoor duurde het nog een week langer. Ik was ook echt een beetje zenuwachtig haha. “Zou ik hem wel mooi vinden? Hoe ziet ‘ie er in het echt uit?”. Het is mijn eerste “dure” en enigste handtas, maar ik vind hem echt perfect!
Ja die vragen heb ik dus ook haha! Scheelt ik heb meestal alleen pinpas houder ding, telefoon enzo in zulk soort tasjes. Ben echt benieuwd waarschijnlijk tegen die tijd weer vergeten
Heb twee keer zulk soort tasjes van leer tweedehands gekocht, dus dit is m’n eerste ekte ook
Ik heb net even foto’s voor je gemaakt, ik stuur je even een privé berichtje. Zo kan je de tas net wat beter zien
Ik heb hem op de site van het merk in de sale gekocht, maar alsnog een beetje prijzig. Vond hem perfect voor m’n verjaardag (die ik waarschijnlijk wederom niet kan vieren )
Wauw, van welk merk is hij?
Projectbag voor mijn oma hobby’s (minder hondenharen)
En het haakpakket van de sjaal, met haaknaalden:
Gen Z broekie. Ik ben nooit fan geweest van skinny jeans dus ben erg blij met deze trend, zoveel keuze ineens
Heel leuk!
Ik ben ook blij met deze trend omdat zulke broeken zo lekker comfortabel zitten!
100% katoen dus ik ben benieuwd (Monki valt vaak tegen irl).
Maar ik denk dat ik het eerder draag op een flared jeans of leren broek.
@Lovbog oeeeh superleuk! Heb je ook andere vegan Dr Martens? Zo ja, heb je deze in dezelfde maat besteld als dat paar of een andere? Ik heb het idee dat dat bij verschillende modellen altijd net anders valt dus vind het lastig inschatten, welke maat nou goed is.
Oe waarvandaan?
Aaah ik denk dat die te lang voor mij gaat zijn
Ohh dat is jammer! Ik ben zelf ook niet super lang maar mijn oplossing is om er platform sneakers bij te dragen haha