Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Screen Shot 2021-02-22 at 18.11.54

100% katoen dus ik ben benieuwd (Monki valt vaak tegen irl).
Maar ik denk dat ik het eerder draag op een flared jeans of leren broek.

7 likes

Met dubbele korting bij Zalando

17 likes

Hiero!

@Lovbog oeeeh superleuk! Heb je ook andere vegan Dr Martens? Zo ja, heb je deze in dezelfde maat besteld als dat paar of een andere? Ik heb het idee dat dat bij verschillende modellen altijd net anders valt dus vind het lastig inschatten, welke maat nou goed is.

1 like

Oe waarvandaan?

Aaah ik denk dat die te lang voor mij gaat zijn :sob:

Ohh dat is jammer! Ik ben zelf ook niet super lang maar mijn oplossing is om er platform sneakers bij te dragen haha

1 like

Nee dit zijn mijn eerste, maar ik heb ze al binnen en vandaag voor het eerst gedragen. Ik heb een maat kleiner besteld dan mijn normale maat en die zijn met aandoen wel wat strak maar denk dat mijn eigen maat te groot was geweest.

1 like

Nice! Wil die al zo lang maar dan de leren versie alleen die prijs!

Hier hetzelfde. Wilde eerst ook leer maar met de korting en een persoonlijke kortingscode kwamen de vegan uit op 140 dus dan maar de vegan haha

Ohh oke dankje! Ik twijfel echt over de maat. Mijn normale schoenmaar is 38,5/39, maar ik heb een steunzool waardoor ik vaak 39,5/40 nodig heb. Als ze ruim vallen ga ik denk ik voor een 39 en dan hopen dat dat goed uitkomt!

Ik heb trouwens ook een paar 1460 vegan en vind die eigenlijk veel fijner en mooier dan leren schoenen, je hebt ze ook sneller ingelopen dus alleen maar voordelig :smiley:

Ik heb ze bij Sidestep besteld: https://www.sidestep-shoes.nl/nl/p/nike-air-max-90-lemon-venom-dames-102725?v=475204327102

11 likes

YASSS die wilde ik ook nog! Good to know.

1 like

Nieuwe lunchtrommels van Mepal

14 likes

E-bike, zodat ik dagelijks 20km heen en terug naar werk kan fietsen.

52 likes

51TMbFCmgjL.AC_SY1000

25 likes

Love my Sinclairs (maar ik draag ze bijna nooit :joy:)

1 like

image

7 likes

product-image-895716767_800x800_e04e9a6c-580e-41da-bb7f-e1a721a079b9_300x

Hopelijk wordt dit een succes😅

82 likes

blouse

14 likes