Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Nog gefeliciteerd :blush:

1 like

Hahah heel chill dat die bovenste “ultiem t-shirt” heet. Het ultieme t-shirt der t-shirts :cool:

2 likes

haha ik zat echt zo van: BEPAAL ZELF WEL OF IIK HET ULTIEM VIND.
Ben bang dat het wellicht weer net te kort is of zo lap. Dat gebeurd wel vaker met tshirts van asos.

2 likes

Gewoon via Ali: https://nl.aliexpress.com/item/1005001478149722.html

Of op Amazon, daar staan ze ook voor 25 euro. Wat @Dommel ook zegt het komt allemaal van Ali alleen betaal je bij de 1 het dubbele en bij de ander niet.

Screen Shot 2021-02-24 at 12.38.02

Dat wordt volgende week weer de badkamer schoon schrobben. :stuck_out_tongue:

13 likes

oeeeeeeeee mooie kleuren! Directions is daar wel duur zeg! Ben ze gemiddeld voor 4,50 euro tegen gekomen online :open_mouth:

ik wil eigenlijk ook weer, maar dan wel weer eerst blond er onder hebben. al twijfel ik of ik dat zelf kan (moet) doen. of toch even de kapster supporten.

Vroeger haalde ik veel dingen uit Duitsland en was ik veel goedkoper uit, maar ik ben nu gewoon heel lui. :stuck_out_tongue:. Ach, na maanden niks eraan doen vind ik het niet zo erg iets meer geld aan uit te geven.

1 like

Ben heel benieuwd hoe de kleuren gaan pakken! <3

Ik heb het ook nu al binnen! Super snel!

10 likes

Broek
Ivy Park Adidas

18 likes

De knuffel

116 likes

Die sportbh :hot_face:

6 likes

En we gaan door, die koekjes zijn als beloning.

19 likes

Ik heb hem meteen besteld nav de post van @Scorpiovibes :sweat_smile:

2 likes

Is die van h&m?
Of is dit een andere??
Zag em een tijdje geleden op h&m app maar nu niet meer

Dat lijkt me echt niet fijn zitten met sporten, maar dat verschilt per persoon blijkbaar.

1 like

Ja volgens mij is die hele lijn ook meer streetwear-achtig, ik kwam ook deze legging tegen waarin ik niet 123 zou gaan sporten (dat doorzichtige deel bij je ondergoed)

2 likes

Wordt wel regelmatig aangevuld geloof ik. Wij hebben hem ook. :grin:

2 likes

Hij is leeeeuk! Ik wil em ook.

1 like

Ik denk dat het deze is;

Tenminste ik herken de foto’s van deze site!
@DonnieDarko
Staat ook op Ali trouwens, precies dezelfde

1 like