Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Ah thanks!! Is idd dezelfde!

Is niet om te sporten maar om sexy mee te paraderen

Waarom heet het dan een sportbh, haha, dat verklaart wel nog meer dan inderdaad. Daar is het wel geschikt voor.

Haha oh dat was mijn naamgeving hoor, omdat het toch 2 sportmerken met elkaar zijn. Maar die hele lijn is om sexy mee te paraderen joh, als toppunt deze latex bodysuit (niet mijn naamgeving)

Edit: queen B heeft ook wel wat in haar kont laten spuiten of niet dan

Edit 2: ik bedoel fillers oid, niet de NSFW versie :joy:

11 likes

Nou hier ga ik gewoon in hardlopen, zit heerlijk. Helemaal vrij voel ik me dan

7 likes

Ik ben helemaal pro retesexy hardlopen

3 likes

Dan heb je in ieder geval geen last van mensen die je willen inhalen. :upside_down_face:

10 likes

Die blauwe paradeer sportbh kunnen ze dan ineens wél gewoon een rits aan de voorkant geven. Ze laten je er lekker (en) sportief uitzien, zonder dat het een beetje vermoeiend wordt.
Maar uit een echte sportbh hoor je je dan blijkbaar wel weer uit te moeten wurmen terwijl hij aan je lijf kleeft door het zweet en je half sterft

9 likes

Welke maat heb je? Want ik heb ze hier nog bijna helemaal nieuw staan en draag ze dus nooit :see_no_evil:

Vestje en blouse.

20 likes

Oké ik heb mn no buy weer opzij geschoven maar ik heb een nieuwe baan dus ik mocht iets kopen voor mezelf :joy:

Wollen jas van Max Mara

12 likes

Waar is de blouse van? Erg leuk!

Totaal iets anders, zag gisteren een stel vrouwen vrouwen op straat dit soort foto’s maken. Resultaat is tof maar als je ze zo in het wild tegenkomt beste gekke setting :joy:

1 like

zeker Lotte and Friends?

18 likes

Op Vinted gekocht voor retailprijs. Ze gaan nu op bijv stockx weg voor het dubbele dus heb een goede deal🤗

1 like

Ja is van h&m! Maar heb deze via mp overpriced kunnen overkopen. Op ali krijg je ze ook, alleen stukje kleiner

1 like

Geen idee, was gisteren in Dordrecht.

1 like

Via welke site heb je dit besteld? :heart_eyes:

1 like

Zin om hierin te liggen :sunglasses:

18 likes