Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Dan zijn we dus precies hetzelfde daarin.
ben heel benieuwd hoe je avontuur zal gaan! Misschien ga ik dan overstag!

Haha, zal het laten weten. Op skeelers ging het altijd best redelijk.

1 like

Twee van deze superfijne Calvin Klein pyjamabroeken met 50% korting bij de Bijenkorf :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Screen Shot 2021-02-25 at 19.43.25

Nog maar zien of ik net zo hard lach van mijn aankoop als ik op mijn bek ga. :stuck_out_tongue:

59 likes

Wow die van @LastYoungRenegade waren super vet en jij weet gewoon nog vettere rolschaatsen te kopen :heart_eyes:

3 likes

Ah jammer, dan gaan ze veel te groot voor je zijn.

Ik wil dit ook!!

5 likes

Zijn dit soort hangmatten gemakkelijk in en uit elkaar te halen? Ik zou erg graag eentje cadeau doen aan m’n vriend maar wij hebben een dakterras waar niets kan blijven staan. We zouden hem dus steeds uit elkaar moeten halen om op te kunnen bergen op de zolder (hetzelfde niveau als het dakterras, dat wel).

1 like

Dit model klap je niet in elkaar, dus het is iets meer moeite om uit elkaar te halen. Alsnog heb je dat in 3 minuten wel gedaan hoor, maar om dat elke dag te moeten doen lijkt me niet heel fijn.

1 like

Hee, heb je je nieuwe beker al geprobeerd? Ik hoop dat ie fijn is!

Heeft hier iemand een verzwaringsdeken gekocht?

Ik heb er een! Bevalt goed, maar las wel dat als je er te veel aan went, je niet meer kunt slapen onder een gewone deken. Dus ik wissel het wat af.

1 like

Erg gemakkelijk, maar het is niet iets wat je elke dag wilt doen denk ik. Wat wel kan: Je kunt de hangmat echt heeeeel eenvoudig van het onderstel afhalen en mee naar binnen nemen (dat doe ik wel elke dag), maar het onderstel zelf laat ik eigenlijk de hele lente/zomer buiten staan.

1 like

Ik heb periodes waarin ik wat somberder ben en slecht slaap. Als ik dan mn verzwaringsdeken pak slaap ik een stuk rustiger en dieper.
Gaat om het na jaar en winter.
In de zomer vind ik hem veel te warm.

Welke heb jij? Om hoeveel kg gaat het zeg maar?

Ah slim, mag ik ook van jou weten welke je hebt?

Hij heeft er echt dik een week over gedaan om binnen te komen. Heb hem nog niet gebruikt, maar mijn eerste indruk is mwa. De kleur is wel super mooi en hij kan wel helemaal sluiten gelukkig, maar weet niet of ik hem zoals mijn andere bekers zomaar in een tas zou gooien. Omdat ik het idee heb dat je de bovenkant niet echt stevig kan vastdraaien. Je hebt hem echt zo los. Zal hem vandaag eens gebruiken thuis dan kan ik je een update geven.

1 like

Er is nu ook een topic voor dus daar kan eventuele andere vragen stellen! Skate & roll heet het.

1 like

Er is sinds gisteren een skatetopic!

Ik doe zelf vooral dansrolschaatsen en eigenlijk geen lange afstanden dus durf er niet zo heel veel over te zeggen, maar ik zou je vraag daar even stellen, daar zijn meer mensen die afstanden doen op rolschaatsen of skeelers!

Edit:
Wat @Dombo zegt dus :grin:

2 likes