Bij Bol.com
Bedankt, FF’er wie je ook was!
Maar ben er nu al 2 dagen heel blij mee. Staat nu tot groot vermaak van kind in de huiskamer btw haha.
Maar ben er nu al 2 dagen heel blij mee. Staat nu tot groot vermaak van kind in de huiskamer btw haha.
Omg jij hebt er zelfs een tafeltje bij. Heb net nog even in mijn hangmat buiten gelegen (mezelf in mijn plaid van 240 x 220 gewikkeld) Beste aankoop ooit
Dat tafeltje is echt geniaal! Zou die ook los verkrijgbaar zijn?
Toen mijn hangmat werd bezorgd, was de bezorger ook onder de indruk. Hij vroeg hoeveel hij gekost heeft
Ja ik ben ook benieuwd hoe dat in de praktijk gaat zijn maar je kunt je tel en/of iPad er zo opzetten en je drinken natuurlijk ook.
Lijkt me
Van EL double wear zou ik voor 1W0 warm porcelain gaan. Deze heeft ook een warme ondertoon en is qua kleur net wat donkerder dan NC10. 1W1 gaat geloof ik te donker zijn.
Haaaa netjes met je tafeltje erbij!
zo te zien valt er weinig meer te hangen met deze sportbh
Nu vind ik hem nog leuker hahaha
Je hebt er ook een gekocht! Moet je ver fietsen naar je werk?
Die van mij (rode Cortina van vorige week) heb ik sinds vrijdag binnen en ben nu 3 dagen met de fiets naar werk geweest. Hij bevalt heel goed.
Tip: zorg dat je accu altijd vol is als je naar je werk gaat haha, of je moet hem op je werk willen opladen. Bij mijn fiets wordt bij 20% accu de ondersteuning een heel stuk minder.
Mag ik vragen hoeveel watt jou accu is?
Ik heb er vorige week namelijk ook een besteld en ben benieuwd hoelang die mee gaat
Alles van Cider komt recht van dezelfde verkopers als AliExpress, waaronder items die ripoffs zijn van andere (duurzame) merken.
Als je d’r niks om geeft is t je goed recht hoor, maar ik kreeg zelf ook een tijdje al die Instagram reclames en ergerde me er nogal aan. Ze liegen ook keihard op hun Instagram dat ze zo duurzaam mogelijk proberen te zijn. (Misschien weet je dit wel gewoon, maar ik zie ze zichzelf presenteren als hip ‘bewust’ merk en veel mensen er voor vallen dus ik wilde het toch even zeggen).