Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Maxime Meiland had die hartjes trui ook in haar “zelf ontworpen” kledinglijn van Monciel, viel dus ook door de mand dat het niet haar eigen ontwerp was maar soort van bestaand ontwerp in de fabriek in China :grimacing:

3 likes

Ho ho, dan moet je wel voor de echte gaan!

3 likes

Perky limestone voor in de woonkamer
afbeelding

Sweet umber voor de slaapkamer
afbeelding

Allebei van flexa

22 likes

De Lumea? Ja vet chill vandaag binnen gekregen en gelijk uitgeprobeerd… vet benieuwd!

Edit:maandag besteld

1 like

Absoluut niet nodig, maar leek me wel een kek schoentje.

afbeelding

27 likes

Nee valt mee, ong 8/9km dus goed te doen.

Goed te horen dat die van jou bevalt!! Haha zal er op letten.
Degene die ik nu heb is in 1 ritje naar werk van 100% naar 40% gegaan dus moest echt een nieuwe hebben.

head over heels in love

52 likes

Dit bankje van kwantum met bijpassende kussens.

87 likes

@Clarity mooi! Ik heb ook aan deze zitten te denken. Uiteindelijk heb ik deze gekozen, komt vandaag binnen :star_struck:

Van lanterfant :slight_smile:

71 likes

Oh die is ook heel mooi :heart_eyes:

@Clarity @crazyplantlady wow ik wil even zeggen dat ik die bankjes echt prachtig vind

2 likes

Mac heeft hun kleuren andersom dacht ik. C is warm en W is koel

omg ik dacht dat het over de macdonalds ging tot ik foundation las. :sweat_smile:

3 likes

11 likes

Klopt @Itsu superverwarrend imo, maar NC is de warme ondertoon bij Mac, NW de koele. Ik heb zelf ook eerder een koele/neutrale ondertoon heb, maar draag ook een warme kleur. Ik denk mede door mijn warme haarkleur dat het me veel beter staat, koele foundations doen me er altijd wat grauwig/ziek uitzien.

Not Cool = warm, Not Warm = koel is misschien een goed ezelsbruggetje?

1 like

Lijkt me wel handig als tussenjas.

12 likes

Waar is deze van? Ben op zoek naar een tussenjas en deze lijkt me echt heel fijn!

1 like

Sorry,vergeten erbij te zetten!

Het is deze. Ze hebben wel alleen nog maar XS en L

Hopelijk is dit een fijne tussenjas

8 likes