Mi scusi
Ah ja ik heb 70E haha maar als het wel een beetje strak zit zou je 'm ook gewoon zonder bh kunnen dragen, dat scheelt ook were een stuk ruimte. Hoop dat ie jou ook zo mooi gaat staan!
Hallo iedereen die dit pak koopt! Willen jullie laten weten of 'ie een beetje stretchy is?
Deze bh is de beste bh die er is! Ik heb m al in het licht roze en blauw.
Zelf de rode versie gekocht
Ennnn waar is die van?
Hunkemöller! Tis een bh zonder beugel trouwens. Wel voorgevormd, dus is nog steeds super mooi en geeft voldoende ondersteuning bij mij (75C).
Hunkemoller!!
@Plantengekkie Oeeeh ben benieuwd hoe die mij gaat staan! Is de eerste keer dat ik zoiets heb besteld en ik draag normaal alleen effen bh’s met beugels.
Ik heb deze ook in 2 kleuren, echt een fijne BH inderdaad!
Nu kunnen we eindelijk onze platen luisteren want we hadden eerst een Crosley en ik wist niet hoe verschrikkelijk die zijn. Nooit echt gebruikt want hij haperde enorm.
Deze is heel fijn heb hem ook
Wij hadden er 20 jaar geleden ook een van dit merk en die was top!
Broek, missguided
Hardloopschoenen. Voor 170 euro gekocht en ik vind ze net op een website voor 120 euro. 🥲 In 't ootje genomen.
Blouse, tweedehands
Bij de borsten wel een beetje, bij de taille niet echt. Er zit wel een rits aan de zijkant dus je komt er wel redelijk goed in. Maar je moet ‘m niet aan de kleine kant kopen denk ik.
Goede keus wel
Waar is deze van?