Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

die heb ik ook! fijne bril is dat.

1 like

pfoe, nog even geduld hebben dus :sweat_smile:

Alles is made to order en wordt handgemaakt in India dus wel even geduld ja helaas :sweat_smile:
Ze hebben trouwens ook een toffe Instagram waar ze veel vh maak proces ook laten zien.

1 like

Had er laatst BH’s besteld. Het valt qua breedte groot en de pasvorm is meh en de kwaliteit matig at best. Kleding heb ik geen idee van.


Op naar een heerlijk verjaardagsweekend aan het strand van Bloemendaal!

We gaan niet ver van huis, de camping is midden in de duinen en aan het strand, alles wat wij fijn vinden!

48 likes

Hey die heb ik ook! Brilmaatjes. :nerd_face: Ik ben er alleen een keer per ongeluk op gaan zitten waardoor hij nu scheef is hahaha, maar hij doet z’n werk nog dus bon.

2 likes

Ooh dat ziet er gaaf uit! Welke camping is dit?

https://www.debijenkorf.nl/ray-ban-zonnebril-rb2180-6667016761-666701676100000

Stond nog in m’n favourites. Online uitverkocht maar wel nog via de winkelverzending

1 like

Camping de lakens Bloemendaal aan zee.

Het gaat wel hard met de reserveringen!

1 like

Die jas wilde ik ook haha. Bh heb ik en is heel fijn!

1 like

Ja hij was eerst €40 en nu ineens €30,- dus heb hem toch maar besteld! Benieuwd naar de beha en of ik de goede maat heb gekozen.


Deze top van Billabong. Echt perfect ding voor mijn figuur (de diepe v-hals! kortere lengte die precies op de heup valt!) haha én hij is van viscose (geen polyester :heart:)


En deze flared jeans van Mango. Moet nog effe bekijken of ik 'm wel houd want er moet zo’n 10 cm af en wil niet dat 't een bootcut wordt.

19 likes


Eindelijk mijn kerstpakket cadeaubon uitgegeven

10 likes

Niet jaloers zijn, zoals ik al zei kan het afknippen van zo’n groot stuk een broek echt verpesten. Wassingen en scheuren zitten altijd verkeerd. Taillehoogtes zijn niet gemaakt voor kortere bovenlichamen (en duwen dus overal in rolletjes).

Jeans kopen is voor iedereen kut, denk ik.

1 like

Dit dekbed van Ikea. Ben er echt blij mee. Het voelt en ziet er een beetje linnenachtig uit en heeft handige drukkers onderaan ipv een groot gat en een strook.

3 likes

En m’n vriend heeft deze gekocht en het is super leuk! Heel anders dan de andere Mario games. Je moet nu echt samenwerken.

14 likes

pro controller is echt mijn beste aankoop geweest voor de switch <3
zo comfortabel in de handen met lang spelen.

1 like

Ja, ik probeerde die van m’n vriend gisteren en nu wil ik ook eentje haha. Welke games speel jij graag?

Geld moet rollen!
Voor in de achtertuin. Nu hopen dat ‘ie snel geleverd wordt! (Is van HKLIVING)

42 likes

43 likes