Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

afbeelding
Een elektrische kruik :yellow_heart: ik lig er nu mee in bed en het is fantastisch

10 likes

Ook nog eens in de sale :smiley:

1 like

Ik heb enkele dingen van Loavies en dan zou ik zeggen dat het eerder klein valt.

1 like

Voortaan met PayPal betalen! Als je dan retourkosten moet betalen betaalt PayPal dat weer aan je terug. Doen ze een maximaal aantal keer per jaar, 10 ofzo.

3 likes

Die jeansbroeken staan je fantastisch, even op mijn wishlist plaatsen.

1 like

Aah ik wil hem ook. Maar wou voor de zekerheid een l bestellen dan past die altijd hahah. Maar niet meer op voorraad :frowning:

Ik heb hem ook besteld! En gelijk maar wat extra dingen.

19 likes

Zeker! Als het goed is komt hij zaterdag binnen. Ik twijfelde eerst een beetje want wanneer trek ik dit aan nu er geen feestjes zijn. Maar ach 9 euro en ooit komen er wel weer feestjes.

Waar is die flared broek van?

1 like

De ongeschreven regel is dat we geen complimenten geven over uiterlijk en daarmee een voor velen onrealistisch schoonheidsideaal (opgelegd door onze maatschappij) in stand houden. Of zoals @Eddie het laatst nog goed verwoordde:

https://www.forumfeminarum.nl/t/what-are-you-really-wearing-today-3/14851/4803?u=lula

8 likes

Ook Dr Denim, model heet Macy! Heb het zelf bij UNC wardrobe gekocht.

1 like

Zijn jullie niet bang om een zweetkruis te krijgen in een polyester pak of ben ik de enige met zulke oncharmante dingen

21 likes

Ik vind dit merk echt zo fijn! Goede kwaliteit, leuke prijzen etc. Echt fan! Ik loop echt veel en nog steeds geen gat bij mn dijen haha.

2 likes

Die zitten meestal niet zo strak toch? In ieder geval niet in dat gebied.

Ik zou er alsnog last van hebben en het oncomfortabel vinden
Hoopte dat het viscose was want vind het wel een leuk pak

1 like

image

15 likes

Influenced by @RupiKaur

10 likes

Ik vind dat Loavies normaal heel ruim valt, heb altijd XS daar. Maar hier stond bij dat ie klein valt en dat is ook wel zo, zeker bij mijn borsten dus ben wel blij dat ik voor een S ben gegaan. Maar hopelijk pas je 'm gewoon want hij valt echt heel mooi!

@Yzile Ik heb heel veel van dit soort jump- en playsuits en heb daar eigenlijk nooit last van. Het zit inderdaad best ruim bij het kruis, dus juist lekker luchtig haha.

@Whitecactus als je 'm echt graag wil zou ik nog ff je email opgeven. Ze vullen best vaak weer aan bij Loavies!

Super leuk dat zoveel 'm nu ook besteld hebben!

1 like

hahaha :joy: :joy: is inderdaad een verzameling van random dingen die ik graag wilde :stuck_out_tongue:

Yes heb ik gedaan.

1 like