Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Mooie kleur ook!

1 like

Omdat hier over dat zwarte jumpsuit werd gepost even de Loavies sale doorgespit en dit gekocht:

image
image
(het witte broekje)

Behalve het rode jumpsuit was alles onder de 20 euro! :money_mouth_face:

8 likes

AirPods pro, ben HEEL benieuwd. Ze komen vandaag al binnen!!!

hoe ik deze aankoop probeer te verantwoorden naar mezelf :')

Heb een iPad pro waar geen normale oortjes in passen, moet je weer zo’n tussenstukje hebben. En voor mijn iPhone heb ik dan weer een ander tussenstukje nodig dan voor mijn iPad, samen met dat ik graag iets van een noise cancelling koptelefoon/oortjes wilde voor in het OV maakte dat ik toch maar voor deze idioot dure krengen gegaan ben. Beter zijn ze hun geld dus waard haha. En apple’s idiote beleid met telkens een andere ingang voor oplader/oortjes bij elk nieuw apparaat dat ze uitbrengen werkt dus wel om mensen nog meer apple aankopen te doen haha.

14 likes

Een nieuwe riem van Anna Field

En een nieuwe zwarte broek, omdat de huidige helemaal verkleurd en verwassen is. Levi’s Mile High.

11 likes

Net binnen. Van ribstof en dus way out of my comfortzone voor deze oma, maar meine gute wat zit dat lekker!

13 likes

Waar is deze van? Heb t nodig in me leve

Only!

1 like

Zodra je ze inhebt ben je het geld vergeten en is het enige wat je je afvraagt waarom je ze niet eerder hebt gekocht :relaxed:

1 like

Poortjes worden zwart. Via Specsavers

8 likes

Jij zegt dat bij je oude ipad veel apps niet meer werkten, mag ik vragen welk model dat was? Zou het nu nog zin hebben om een ipad 2 te kopen bijvoorbeeld?

Wat Jeg zegt. Het ligt eraan dat IOS erg verouderd is en apps dat niet meer ondersteunen.
Ik heb een iPad 3e generatie uit 2012.

Meestal krijgt een iPad nog 5 jaar ondersteuning. Met laatste IOS update en dan na 1/2 jaar werken sommige apps ook niet meer.

1 like

@jeg thanks! vroeg het voor mijn vriend die een ipad 2 wil kopen, heb het doorgegeven maar ik gok dat hij toch lekker gaat doen wat hij zelf wil lol. Hij wil er vooral de krant op lezen, dus we gaan het zien

2 likes

Allebei in half roze half blauw van by Hinke. De portemonnee heet Sandra en zo heet mijn moeder ook dus dat was voorbestemd. De tas lijkt me gewoon een lekker formaatje. Nu een maand wachten :pleading_face:

29 likes

Ik had hem met twee weken binnen! Ben er heel blij mee!

1 like

Heb je een foto? Spannend, ben zo benieuwd. Zat er al maanden op te azen maar durfde het steeds niet…

Ik heb wel een ander model maar yes:

13 likes

Mooi!!!

Weet je of dit echt leer is? Niet om jou te judgen haha maar als dit faux leer is wil ik weten waar diegene dat leer haalt :heart_eyes:

Ik heb geen idee… Byhinke.nl is de site

1 like

ik heb deze ook in januari gekocht en ik wil niet meer zonder