Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Ik heb ze binnen! Net even een uurtje gebruikt en alles ingesteld en tot zo ver bevallen ze heel goed. Alleen heel vreemd want mijn rechter oortje was nog maar 16% en links nog 40%? Is dat normaal of heb ik pech en is ie stuk??

1 like

Toevallig heb ik vanmorgen deze binnen gekregen:

Voor bij mijn Galaxy familie haha. En ze doen zeker niet onder voor de Airpods Pro als ik de vele reviews moet geloven.

7 likes

oh huh en dan heb je ze wel helemaal opgeladen? :thinking:

Borduur patroon, what else.

14 likes

ik kan echt by proxy genieten van jouw hobby. Vind het echt leuk als mensen hun “ding” hebben gevonden

8 likes

hahaha lief <3 ik voel me echt zwaar over obsessed. :sweat_smile:

1 like

Dit zijn echt fijne oortjes! Ik heb normaal altijd last van pijn en ongemak bij in ear oortjes, maar bij deze echt nergens last van.

2 likes

nee joh toch leuk dat je iets hebt. Als ik soms op instagram zie wat je maakt zou je er zo een winkeltje van kunnen maken, al denk ik ook altijd dat dat weer het plezier uit een hobby haalt haha

3 likes

oo dat is echt een heel groot compliment!!

HEt geen wat ik nu doe is patronen maken van mensen die dus zelf een etsy shop hebben, dus dat kan je niet doorverkopen. mag ook niet. Vind het wel leuk als iemand vraagt of ik wat wil maken voor ze, dan gewoon tegen materialen. maar echt een eigen shop, ik ben er nog niet overuit. Dan moet ik wel echt goed gaan worden met tekenen haha.

Vind het voor nu wel heel leuk om meer te experimenteren, met stof en kleuren enzo.

5 likes

Ah ik reed bijna elke dag langs die winkel (uithoek van NL) haha. Blijkt ook en fittie te zijn met haar en iemand die bij hun gewerkt heeft en nu dezelfde tassen maakt & verkoopt.

Nou ze waren vanuit de doos maar deels opgeladen. Dus heb ze nu even helemaal opgeladen tot 100% in zowel de oortjes als de case en ga het dan even in de gaten houden!

1 like

Omg weet je ook wie? Blij dat ik bij de echte heb besteld dan

Dit had ik de eerste keer ook voor het opladen, maar nu zijn ze gewoon altijd op hetzelfde moment leeg dus denk dat het normaal is!

1 like

Superleuk weer, deze wil ik natuurlijk ook hahha

1 like

Ik heb ze de hele middag gedragen en ik vergat ze bijna haha! Ik was eerst nog bang of alles goed zou passen, maar dat doen ze dus. Super fijn :smile:

1 like

Ja haha ik stuur je een PM.

41 likes

Douglas heeft op het moment 25% korting op hun site

7 likes

Ook maar even de ASOS sale doorgespit :sweat_smile:

7 likes

Het hangt in de lucht of mijn ziel is tegenwoordig minder zwak gebladerd. Ik kocht laatst ook een roze longsleeve en een oranje/roze gestreept shirt. :upside_down_face:

4 likes