Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Leuk! :star_struck: Waar is deze van?

Ah leuk jurkje en de kleur van die trui!! Heb je misschien een linkje? Ik heb gekeken bij Women’s en Men’s maar kan ‘m niet vinden op de website?

image

9 likes

Ben heel benieuwd hoe de kleur in het echt is!

Dit is de trui:

Dit is de jurk:

Oke even update ik moet dus echt een maat omhoog en de pijpen zijn veel te lang. Maar ik ben echt verliefd en de broek is echt heel mooi. Dus ik ga een maat omhoog en laat de pijpen wel ergens innemen

1 like

Earparty aanvullen.

5 likes

Nieuwe mini plantjes en potjes

29 likes

Ah thanks voor de linkjes. Ik dacht dat de trui een dikkere sweater was, vandaar dat ik het niet kon vinden. Zulke truien staan mij helaas niet!

Oeps, twee veel te dure riempjes van moo.nshine vintage. Draag veel jurken en kan ze hiermee wat oppimpen, plus leek me ook leuk in een broek. En geld moet rollen? Dus ja haha.

48 likes

Oooh leuk! :scream:

1 like

Heb me even een beetje laten gaan de afgelopen dagen, meerdere bestellingen gedaan en dit gehouden:

22 likes

Die oordopjes heb ik ook alleen dan in het roze. Zijn zo fijn!

1 like

Ik vind ze dus beetje tegenvallen. Moet ze vaak resetten en heel vaak verbreekt de verbinding niet als ik ze in het doosje doe. Heb ze al eens geruild voor andere maar dezelfde problemen

2 likes

Oh echt? Daar heb ik helemaal geen last van. Zo gauw als ik ze uit het doosje haal zijn ze verbonden en dat blijven ze ook tot ik ze er weer terug in doe. Dan verbreekt ie meteen en gaat de muziek ook direct op pauze, of hij switcht bijvoorbeeld naar mijn autoradio als ik in de auto stap.
Resetten heb ik ook nog nooit moeten doen.

Gek dat dat zo kan verschillen

Goede vriendin van me heeft er ook eentje, zo mooi! Helemaal in je taille op een wijdere jurk :heart_eyes:

Via hier kwam ik bij de loavies sale terecht en ze hadden dit jasje nog precies 1x in mijn maat woehoe

De shorts

14 likes

Waar is dat lange vest/kimono van?:heart_eyes:

1 like

Dit is ‘m :grin:: https://m.zalando.nl/jdy-blazer-black-jy121g03x-q11.html

1 like

Jaa zo wil ik ze inderdaad ook gaan dragen! Heb best wel een collectie lange wijde jurken dus wat dat betreft wel een goede aankoop :slight_smile:

2 likes

Even een beetje gezellig dat kraambed in proberen te gaan.

40 likes