Oepsie, nog een borduurpatroon. Past wel bij Corona
Heb je toevallig een linkje naar het tweede shirt? Kan hem niet vinden op de site
jaloezieën voor de badkamer en slaapkamer
Waar is je prullenbak van?
Heel leuk! Ik zie ook echt overal leuke flared en bootcut jeans en wil zo graag wat bestellen maar ben druk bezig met afvallen dus moet echt nog even wachten om te voorkomen dat ik straks allemaal nieuwe kleren in een verkeerde maat heb.
Tuurlijk, als H&M meewerkt en op een normaal tijdstip levert, zal ik een review plaatsen.
Ah ja snap ik, die broeken lopen niet weg gelukkig!
Denk het ook inderdaad dankjewel voor het kijken in ieder geval!
Klinkt als een goed boek! Doet me denken aan het waargebeurde verhaal van Giulia Tofana, een gifmengster die aan honderden vrouwen vergif verkocht zodat ze hun man konden vermoorden. Misschien is het wel hierop gebaseerd.
Oh dat zou zomaar kunnen! Leuk dat je het even deelt, kende dat verhaal zelf niet!
@Pantalones mijn pakketje was vertraagd dus sorry voor de late update! Ik vind het een heel fijn jurkje. Lekker stofje en er zit genoeg rek in want ik pas hem zelfs nog met mijn 27 weken buik.
oh wat leuk!! ze zijn mij aangeraden door iemand met veel kennis dus moet vast goedkomen. nee helaas niet daar, moest via een Duitse site bestellen omdat ze mijn maat niet bij this is soul hadden