Weer 20% korting bij Asosss dus deze badbois gekocht:
En maar eens nieuw ondergoed gekocht
Is je tweede jurk ook van Dorothy Perkins? Heel leuk vind ik m
Heeft iemand tips voor webshops/winkels waar ik een mooie coin necklace kan laten maken of gewoon kopen in goud (niet verguld)? Vedder&vedder vind ik wel mooi bv maar is 100 euries voor verguld spul en 1000 voor 14k
Fashionology heeft volgens mij een echt gouden kettingen en hangertjes, voor redelijke prijzen
Anna + Nina verkoopt ook 14k coin hangers (en de ketting zelf).
Yes is de petite mono spot midi dress !
Oeh Nice! Ik ben met hiragana bezig op Duolingo. Ben benieuwd hoe dit boek bevalt.
Aangezien mijn vorige zwarte jeans het onlangs opgegeven heeft (ondanks een jaar waarin hij amper gedragen is) en de scheuren nu echt niet meer te repareren zijn (Dr. Denim Tall Echo bootcut via zalando). Hoop dat 'ie past
En het was ook weer tijd voor nieuwe sokken, dit waren de leukste die ik kon vinden (Next via zalando)
Als het kan zou ik meerdere maten bestellen en wat niet past terugsturen. Ik heb bv de Vegan Sinclairs waarvan overal staat dat je ze een maat kleiner moet bestellen, maar ik heb gewoon dezelfde maat als ik bij mn andere Docs heb dus dat ging voor mij niet op. Het verschilt echt per persoon is mijn ervaring!
Wow die broek lijkt ongeveer zo lang als ik ben!! Heel mooi wel, zou graag zelf ook zoiets dragen maar met mijn 1m62 lijk ik meteen een propje.
Ik ben niet eens megalang, maar heb in verhouding lange benen, dus ik hoop dat hij bij mij goed valt (of evt zelfs iets te lang is, inkorten is nog wel te doen)
Zal ik doen!
Ohhhhhhh heb je een link van die sokken?
Heb ze via de Duitse zalando (want woon in Duitsland), vind ze op de NLse zou gauw niet. De link voor de Duitse is iig deze: https://en.zalando.de/next-4-pack-socks-purple-nx381f05h-i11.html
Heb ze wel hier bij next zelf gevonden: https://www.nextdirect.com/nl/nl/style/st620632/207414#207414
Edit: ze zijn wel one size, ik hoop dat ze niet te klein zijn met mijn maat 41
Oh thanks!! Haha dat verklaart een hoop, kon ze niet vinden op de Nederlandse Zalando!
Ik zou gewoon je eigen maat nemen. Ze vallen in mijn ervaring inderdaad aan de smalle kant, maar dat los je niet op met een maat groter te nemen.
Ik heb ze gewoon in mijn eigen maat
Ja gewoon je eigen maat
Om te vieren dat ik gewoon gezond ben. Deze wilde ik al een jaar en vond ineens een mega goede aanbieding, laatste paar in mijn maat. IK BEN ZO GELUKKIG. Zo’n mooi merk ook