Heb ze al een tijdje op het oog en nu eindelijk besteld
Ik heb van deze broek in de taille ook een maat kleiner moeten nemen dan ik in andere modellen heb, en een lengtemaat langer dan normaal (heb geen lange benen, maar wel nodig). Vind het verder echt een mooi model.
Leuk! Welk model is het? En waar heb je ze gekocht
Deze video is briljant! Ga ik opslaan.
Dankzij jou takenoko ook besteld daar! Was er nog maar 1 dus snel gekocht.
Krabton, exclusief kat
Haha ik wil dat lanterfant bankje ook kopen! Zit het ook echt lekker?
Ik vond het bankje ook top, maar wij hadden wel problemen met de geverfde variant (dus niet gewoon hout, maar de Lars, zelfde model maar geverfd). Die ging binnen 2 weken al bladderen, zonder aantoonbare reden. Heel veel gedoe gehad met retourneren…
Het is maar n=1, maar als je de ongeverfde ook mooi vindt, zou ik zeker voor die gaan.
Haha jeej goed om te zien dat ik iemand heb geïnspireerd met het bankje. Vind ‘m zelf ook echt mooi! Kan niet wachten op 20 graden, zonnetje, ijskoud biertje…
Goed om te weten!
hahaha dit vind ik luek. bevalt het de kat goed?
De andere kat wil alleen maar op schoot, maar Truffel slaapt heel graag bovenin (hij ligt er nu ook). Hij heeft 1 balletje er al afgesloopt en soms zit ie er even in.
Dus wel een hit hier.
Zit te twijfelen om met de korting van bol vandaag eindelijk eens deze te kopen:
(Molecule 01)
Alleen nu staan er bij de reviews ook een hoop negatieve dat er geen geur aan zit… lijkt dus een beetje gokken/hopen op een goeie? Hoe denken jullie hierover? Zou bol het vergoeden mocht het naar niks ruiken?
Dat denk ik niet.
Ik ben zelf echt dol op deze geur. Er zit van zichzelf weinig geur aan, maar als je het opsprayt ontstaat er wel een geur.
Een paar vriendinnen van mij hebben het geprobeerd en vinden er niets bijzonders aan, terwijl ik ook weer twee mensen ken die het heerlijk vinden.
Is heel persoonlijk.
Nee want dat ligt niet aan bol maar aan de geur zelf en de combinatie met jouw huid. Heb je hem nog niet getest op jezelf? Dan zou ik dat eerst doen voor je hem koopt, hoe hij op je huid pakt en ruikt is heel erg persoonsafhankelijk. Heeft verder weinig te maken met een goede of slechte variant.
Ik gebruik hem eigenlijk bijna nooit of in combi met een andere parfum want ik ruik hem amper. Ook nooit complimenten over gehad, wat ik al van andere gelezen heb.