Goed om te weten!
hahaha dit vind ik luek. bevalt het de kat goed?
De andere kat wil alleen maar op schoot, maar Truffel slaapt heel graag bovenin (hij ligt er nu ook). Hij heeft 1 balletje er al afgesloopt en soms zit ie er even in.
Dus wel een hit hier.
Zit te twijfelen om met de korting van bol vandaag eindelijk eens deze te kopen:
(Molecule 01)
Alleen nu staan er bij de reviews ook een hoop negatieve dat er geen geur aan zit… lijkt dus een beetje gokken/hopen op een goeie? Hoe denken jullie hierover? Zou bol het vergoeden mocht het naar niks ruiken?
Dat denk ik niet.
Ik ben zelf echt dol op deze geur. Er zit van zichzelf weinig geur aan, maar als je het opsprayt ontstaat er wel een geur.
Een paar vriendinnen van mij hebben het geprobeerd en vinden er niets bijzonders aan, terwijl ik ook weer twee mensen ken die het heerlijk vinden.
Is heel persoonlijk.
Nee want dat ligt niet aan bol maar aan de geur zelf en de combinatie met jouw huid. Heb je hem nog niet getest op jezelf? Dan zou ik dat eerst doen voor je hem koopt, hoe hij op je huid pakt en ruikt is heel erg persoonsafhankelijk. Heeft verder weinig te maken met een goede of slechte variant.
Ik gebruik hem eigenlijk bijna nooit of in combi met een andere parfum want ik ruik hem amper. Ook nooit complimenten over gehad, wat ik al van andere gelezen heb.
Nouja ik heb weleens een tester gehad en ruik hem absoluut. Ik ben puur en alleen bang om ‘opgelicht’ te worden doordat er water met alcohol in zit ipv geur
Veel reviews van deze aard, achter elkaar als je op datum sorteert.
Ik heb deze geur eerder besteld bij een parfumzaak en vind hem echt heerlijk!! Alleen heb ik nu via Bol de grotere fles in de aanbieding gekocht en ik ruik echt bijna niets. Het lijkt wel of de fles te oud is en geur verloren. Zo zonde, want nu heb ik er niets aan en moet toch weer via andere weg kopen want de geur is echt favoriet.
Vandaar mijn angst dat je water ipv parfum verkocht wordt
Hoe heet die andere? Macadamia? Saffraan? Vanille?
Was het maar zo een feest! We hebben haar originele naam uit het asiel gehouden: Toulouse. Zijn ze wel T&T.
Ja het was echt de verf die er af kwam zetten. Dus als je geen verf hebt, weet ik zeker dat je er veel plezier aan gaat hebben! Want het bankje zelf was echt top. (Maar wij hadden zo’n gezeik dat ik daarna geen nieuwe bij ze wilde kopen, dus ik zit nu zelf met een matig wehkamp-bankje op m’n balkon )
Heeerlijk
Een paar jaar geleden kwam een forummer met een gratis tester aanzetten die je op een site van een parfumerie kon bestellen. We hebben toen echt massaal testers besteld. Hele lieve mensen waren dat ook. Volgens mij hebben toen best wat forummers nav die test de parfum gekocht. Ben alleen even de naam kwijt van die parfumerie.
Nederveen cosmetics
Volgens mij heeft die parfumerie ook nog meegepost toen haha!
Ok help, heb jullie hulp nodig. Heb vandaag deze rode ‘drmartens’ gekocht maar nu ik thuis ben en de foto’s terugkrijg twijfel ik toch weer heel erg tussen deze en een ander wat hoger model met zilver. Welke vinden jullie leuker? Ik heb het rode model al in het zwart lakleer en heb normale zwarte Dr Martens.
Ze zijn echt leer en kosten €82 trouwens dus de prijs is niet gek
- Rood
- Zilver
0 stemmers
Ik vind bij dit soort schoenen met een platform de verhoudingen beter als ze ze qua schacht lekker hoog zijn.