Ik heb spijkerbroekmaat 30 of 31 en heb deze broek in maat 38 gekocht.
Gewone broeken heb ik ook 38 en soms 40
en dit is echt nu al mijn beste aankoop van 2021. Ben nog niet zo heel vaardig, maar dat komt vast met de tijd
Ben wel benieuwd naar het onderste kan je een review plaatsen? Ik had het hier vorige week ook over met een vriendin.
Ik heb dit ook laatste gekocht!
Bij de winkel ‘Normal’ zit in utrecht… misschien ook elders?
Ik ben blij verrast! @Llamacorn Het is een gedoe-tje, maar het werkt echt goed. Je moet wel zo’n 3 uur van te voren het apparaat aanzetten want alles smelter gaat mij een partij traag. Ik had trouwens ‘honey wax’. Deed echt geen pijn!
Het doet precies wat het moet doen: hars opwarmen en op temperatuur houden. Ik heb er verder geen klachten over. Het duurt ongeveer een kwartier totdat hij zo’n zakje van 100 gr waxbeans heeft opgewarmd op de hoogste stand en dan moet je hem nog 5 min op de medium stand zetten om het iets te laten afkoelen. Van tevoren heb ik een paar youtube filmpjes gekeken over hoe je jezelf het beste kunt waxen en dat heb ik gewoon nagedaan. Oksels gingen heel makkelijk en snel. Brazilian was iets lastiger, omdat je er zelf natuurlijk niet recht voor zit en de wax in zo’n positie moeilijk aan te brengen is, maar dat is uiteindelijk ook mooi gelukt. En ik denk dat ik daar wel beter in ga worden naarmate ik het vaker doe. Met mijn benen ben ik heel lang bezig geweest vanwege het grote oppervlak (wel heel makkelijk aan te brengen omdat je je benen in elke positie kunt zetten). Alleen doordat ik mijn benen altijd heb geschoren kreeg ik het niet helemaal glad door die inieminie stoppeltjes die ik nog niet meegewaxt krijg. Op het oog lijken ze wel glad, maar ik voel wel nog stoppels als ik er met mijn handen overheen wrijf. Ik lees overal dat als je je benen blijft waxen, dat de groeicyclus van je haartjes dan gelijk getrokken worden en dat je na een paar maanden waxen wel alle haartjes weg krijgt. De pijn viel me overigens echt 100% mee, alleen brazilian was op sommige stukken wat pijnlijk maar wel prima te doen. Die waxstrips heb ik trouwens gerecycled en gewoon weer opnieuw opgewarmd en mee gewaxt, ging prima. Want zo’n zak waxbeans van 1 kilo is wel 15-20 euro!
Nog wat filmpjes die ik handig vond:
Oksels
Brazilian
Brazilian (wel heel expliciet haha)
Brazilian, zij gebruikt suikerwax, maar het idee is vergelijkbaar
Waxverwarmer schoonmaken
Hij is gisteren aangekomen, hij is echt goed lang, moet hem een cm of 3 in gaan korten. Materiaal lijkt op het eerste gezicht goed. Ik heb meestal maat 29 of 30, heb van deze 29 genomen en hij past goed. De tailleband is iets te wijd, maar dat heb ik sowieso bijna altijd, daar ga ik deze truc (die @Dazed hier ooit deelde en me al eerder heeft geholpen) voor toepassen:
Ik heb van deze broek in de taille ook een maat kleiner moeten nemen dan ik in andere modellen heb, en een lengtemaat langer dan normaal (heb geen lange benen, maar wel nodig). Vind het verder echt een mooi model.
Leuk! Welk model is het? En waar heb je ze gekocht
Deze video is briljant! Ga ik opslaan.
Dankzij jou takenoko ook besteld daar! Was er nog maar 1 dus snel gekocht.
Krabton, exclusief kat
Haha ik wil dat lanterfant bankje ook kopen! Zit het ook echt lekker?
Ik vond het bankje ook top, maar wij hadden wel problemen met de geverfde variant (dus niet gewoon hout, maar de Lars, zelfde model maar geverfd). Die ging binnen 2 weken al bladderen, zonder aantoonbare reden. Heel veel gedoe gehad met retourneren…
Het is maar n=1, maar als je de ongeverfde ook mooi vindt, zou ik zeker voor die gaan.
Haha jeej goed om te zien dat ik iemand heb geïnspireerd met het bankje. Vind ‘m zelf ook echt mooi! Kan niet wachten op 20 graden, zonnetje, ijskoud biertje…