Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

En, goedgekeurd? :laughing:

(grapje, love alle spaties)

15 likes

:+1:

2 likes

omg waar zijn deze van? Toevallig zijn mijn 2 eierdopjes laatst op mysterieuze wijze verdwenen dus zoek nog iets nieuws

Ik heb hem via radbag besteld.

1 like

Wat een leuk kleurtje!!

1 like

Heb nieuwe Adidas superstar sneakers gekocht.
Lopen zo lekker :heart:

1 like

Wel heeeel erg mooi!

2 likes

Oh deze moest in het interieurtopic! Ik verplaats hem even. En dank je! Ben er echt blij mee.

23 likes

Hopelijk mijn life-saver tijdens mijn pre-master :raised_hands:

13 likes

Domme vraag misschien. Maar doen jullie je foundation dan nog over de magie drops heen of is dan het hele nut van die drops weg? Ja hè?

Ik ben namelijk getint van mijzelf maar in de winter lijkt al mijn pigment te verdwijnen en ik voel me niet zelfverzekerd genoeg om altijd zonder foundation de deur uit te gaan.

Oeh van de Facebook reclame toch deze deo?

Werkt die ook goed tegen het zweten zelf?

Na de uitslag van vanavond kan ik wel wat vrolijkheid gebruiken.

18 likes

Geen idee, heb m nog niet binnen. Is er een topic om te praten over deo ervaring?

Ik heb m gekocht naar aanleiding van een podcast over duurzaam leven.

Bij mij werkt dat hoor! Ik breng geregeld de magic drops aan en draag vervolgens nog gewoon een bb cream of foundation. Voel me/oog dan een stuk minder bleek dan met alleen bb cream/foundation. Meestal gebruik ik de magic drops ‘s avonds, dan werkt het voor mij nog beter

Ik snap je vraag niet helemaal, het zijn twee verschillende dingen. Die magic drops zijn zelfbruiner, dus maken je huid wat donkerder/bruiner, het verbergt verder geen oneffenheden/vlekjes/puistjes. Foundation gebruik je over het algemeen voor dat laatste, niet om je gezicht donkerder te maken.

1 like

Hahaha ja daarom juist.

Vorig jaar heeeel erg zitten twijfelen over deze jurk van MsMode. Nu via Vinted gekocht voor minder dan de helft van de prijs wat het toen de tijd nieuw koste.

33 likes

welke pre-master ga je doen?

Met 25% korting

6 likes