Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Ik heb hem weer aan vandaag!
Zit zooo lekker

6 likes

Hahah ik ben ook door jou geinfluenced en heb em ook gekocht!! Moet nog binnenkomen trouwens!

Een echt FF broekie!

1 like

Ik ben nu bezig met de premaster “methoden en technieken van onderzoek”.
De engelse versie is echt een draak van een boek om te lezen.
Dit is de uitgedunde Nederlandse versie van dezelfde schrijvers.
Mij gaat het met name om de definitie van begrippen en om bepaalde structuren beter te begrijpen.

Boek kost 49 euro maar ik ben er nu al blij mee!

Iemand op het forum was laatst ook op zoek naar dit boek meen ik, ik vind alleen de post niet meer terug. Dus als iemand het nog weet, tag haat vooral erin :slight_smile:
@Canvastas: hij is van bol.c.om

1 like

@Canvastas :stuck_out_tongue:

1 like

ah leuk dat jack!

1 like

Ja Danielle! Echt heel nice dat het zo kan lopen! ik vind de stukken eigenlijk ook een leuker dan de ‘normale’ collectie.

1 like

Deze classy 14 karaat oorbellen met zoetwater parels. Omdat ik het gewoon verdien en trots ben dat ik het de laatste tijd zo goed doe. En ook mijn eerste aankoop van dit hele jaar.

80 likes

So pretty :heart_eyes:

1 like

Heel mooi :smiling_face_with_three_hearts:! Waar heb je deze gekocht?

1 like

Leuk! Even opgezocht, klinkt interessant. Succes!

1 like

Ondergoed van Victoria Secret & bodymist van bath and bodyworks. De VS winkel is niet mega groot maar ze hebben wel veel dingen. Parfum, bodylotions,ondergoed,body’s, pyjamas, en nog wat dingetjes. Wel redelijk prijzig, 1string/onderboek 20 euro of 2voor 30 of 5voor 60 uit mijn hoofd. Ze hebben basic bh’s maar ook specialere
De bath and bodyworks is ook niet heel groot maar wel groot assortiment!

10/10 would recommend

18 likes

Als je foundation niet heel dekkend is dan werkt dat wel hoor. Ik gebruik zelf ook graag de magic drops, maar doe ook BB cream en wat concealer op. Niet direct over elkaar, al zou dat misschien wel kunnen? Ik gebruik de drops in de nacht of op een dag dag ik geen make up draag. Ben toch altijd bang voor vlekken anders als ik daarover makeup aanbreng.

Anyway, ik heb wel het idee dat je de bruine tint nog gewoon door de BB cream heen ziet. Maar als je foundation vrij dekkend is, dan gaat het effect denk ik wel verloren ja.

Ik denk dat je het beste kunt inschatten of het voor jou werkt door na te gaan of je in de zomer dezelfde kleur foundation gebruikt? En zo ja, of je er wel bruiner uitziet in de zomer… if that makes sense.

Ben er ook zo blij mee :smiling_face_with_three_hearts:
Weet zeker dat ik deze echt jaren met plezier ga dragen, heerlijk tijdloos ook! Love it.

@Vladimir
Online bij Mostert juweliers! Heb daar nog nooit iets gekocht maar ze hebben zulke mooie dingen daar dus ben heel benieuwd! Zal vast niet mijn laatste aankoop zijn daar.

2 likes

Gaat dit over de nieuwe winkel in Leidschenhage? Zo ja, hoe heb je een afspraak gemaakt?

1 like

Jaa! Dit is de link, het is wel al helemaal volgeboekt de aankomende dagen maar dan kan je wellicht een afspraak maken voor volgende week.
De twee winkels zitten ook naast elkaar super chill

1 like

Ah thanks, had m uiteindelijk ook gevonden! Woon op loopafstand dus heb geen haast, maar wil het binnenkort wel eens zien. :grin:

Leuk! Ik woon ook op loopafstand en weet nu al dat ik daar veel ga eten en winkelen😂

1 like

Ik las ook dat er een Skins Cosmetics komt en een H&M Home. Ik moet ook snel daarnaartoe!

3 likes

Ik zat al fanatiek linkjes te zoeken om winkelbezoeken in te plannen en tegen m’n vriend alle winkels op te noemen (schreeuwen) die zijn geopend en toen kreeg ik opeens een momentje van bezinning: het komt wel. Ik heb alle tijd. :stuck_out_tongue:

Ik heb opeens zo’n enorme behoefte om fysiek te winkelen en dat vind ik enorm oppervlakkig van mezelf.