Beide bloemenjurkjes.
Mango:
Katoenen jurk, 26 eu in wit en zwart
Viscose jurk, 20 eu
Maxirok polyester, 26 eu
Jurk met ruffles, 18 eu
Bloemetjes jurk, 18 eu
Zomerblousje, 18 eu
Maxi jurk rood, 32 eu
Linnen jurk, 36 eu
Strokenjurk in zwart, 20 eu
Blousejurk 40 eu
Bloemetjesjurk 20 eu
Zalando lounge:
Noisy May jurk 20 eu
Stippenjurk YAS 16 eu
Blousejurk YAS 21 eu
Blousejurk YAS 23 eu
YAS jurk 27 eu
Jaaa bij Cozy Favorites
Jaaaaa
Edit: kijkt je vriend nog zo voldaan
Oh dat is wel echt pech hebben zeg! Als ik recensies online moest geloven, was de service verder wel goed. Denk dat het wel goedkoper en jij met een zelfvoldane blik naar je vriend mag kijken straks!
Mijne komt vandaag ook binnen als het goed is.
Ik heb mijn fontein ook binnen, en het is een groot succes. Hij is inderdaad ontzettend stil dus ik ben er super blij mee! De kat uiteraard ook
Dus bedankt voor je review!
Amai love it
vind hem ook zo lief. ben heel benieuwd hoe die is in het echt. Heb hem online besteld na een jaar twijfelen
Wat cute!
Hele toffe bril, ik heb ´m ook en ben er heel blij mee!
Enige nadeel vind ik dat ik soms makeup van de onderkant van de glazen af moet halen haha
Ik stel het eerst een jaar uit, dan zie ik er een maand tegenop, dan vlieg ik in 5 minuten door de winkel, voel ik me 10 minuten een witte walvis en betaal ik met ogen dicht. En dan herhaalt dit proces zich weer.
Livera, voorgevormde bh zonder beugel
Livera, voorgevormde bh met beugel
Livera, voor de helft van de prijs, voorgevormde bh zonder beugel
Hij is in het echt precies als op de foto!
Ik heb de link naar het fontein gemist… heb je die voor mij?
Vinted Sandro jurkje
Nu maar hopen op mooi weer en een goede gelegenheid om hem te dragen!
Ik denk er wel aan de top wat in te laten nemen. Kent iemand een goede kleermaker in Uutje?
En ohja… steekzakken
Eindelijk eens geïnvesteerd in een goede zonnebril zodat ik al mijn plastic H&M troep kan weg doen. Model is Bobby Large van Ace&Tate!
Zat die fontein bij jou ook muurvast in het piepschuim? 🥲 Kreeg hem er echt niet uit zonder dat piepschuim te slopen haha. Had ik bij de andere fontein helemaal niet. Nou ja, zat ie in ieder geval goed stevig ingepakt haha.