Oe influencer! Ik wil hem nu ook.
Dus dit was geen 1 april grap?
Neenee zeker niet🥳
Wat een ontzettend mooie jurk
Weet iemand of de jurken van Object van viscose mooi blijven na de was?
Ik had een viscose jurk van Costes 1x koud gespoeld in de wasmachine en was gelijk gekrompen en de stof voelde heel raar aan.
Viscose moet je na het wassen altijd strijken om het weer in z’n originele vorm te krijgen
Ok ik lees het inderdaad. En dat het sowieso een hoog krimppercentage heeft. Nou ik zal er eens over nadenken of ik die stof weer wil proberen.
Ok €66 ben daar te gierig voor hahah.
Ik heb net de normale Bobby gekocht! Echt zo blij, is een small frame en normaal zijn dit soort modellen heel breed, deze past echt super op mn smalle hoofd. Als ik mn haren los doe voel ik me echt een diva
Niet mijn foto

Leuk!! Ik vind het echt fijn dat Ace&Tate veel modellen in meerdere formaten heeft, geeft zoveel meer opties.
Ik zit hier echt al een tijdje naar te kijken, maar kom er niet uit. Is het een springtouw? En zijn die dingen een soort knuppels die je slaan als je te langzaam gaat?
Of wat anders?
Hahah precies wat ik dacht
Het krimpt maar het komt daarna weer in z’n originele vorm, ik haal het uit de machine, sla het dan hard uit om te laten drogen en draag het dan. Na een kwartiertje is het weer zoals vanouds!
De stof is heel zacht en luchtig en zweet stinkt er niet in
gefeliciteerd! waar is deze van?