Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Ah dankjewel!

afbeelding

Nog niet besteld want bang dat niet het resultaat geeft wat hier beweerd wordt. Iemand ervaring mee?

Geen ervaring mee, maar deze foto’s zijn totaal anders. Eerste is dichtbij waardoor je beter oneffenheden ziet. Tweede foto verder weg, andere pose, ander licht.

8 likes

Das waar. Scherp

3 likes

Leuk! Werkt in elk geval al lekker op de motivatie om wat leuks aan te hebben.

1 like

Alles is van Twothirds! Kan alleen even duren voordat ze het opsturen

1 like

Ik heb het (al een tijdje) en vind het resultaat mwah, als in niet zo bruinend. Kan ook zijn dat ik iets verkeerd doe🤷🏼‍♀️

3 likes

afbeelding

De blouse
afbeelding

9 likes

afbeelding

Etos korting

9 likes

Ben benieuwd naar dat merk, kreeg al vaak advertenties van. Tis ook duurzaam en ze maken het product pas als je het hebt besteld toch? Mooie dingen :)!

Screenshot_20210328-181943 Screenshot_20210328-182056
Het shirt

30 likes

@pastelzwart Leuke broek! Waar koop je m met korting? Op de pieces site doet de code het niet bij mij

Die riem is echt prachtig! Wat leuk dat je dat zelf maakt.

3 likes

Bij Zalando! Ik probeerde een linkje te delen, maar dat lukt niet.

4 likes

Haha ja klopt! Kreeg er ook reclame voor en zag meteen zoveel leuke dingen! Sommige dingen gaan ze inderdaad pas maken als je het besteld dus dat vind ik ook wel iets moois. Ben heel benieuwd als het allemaal binnen is

1 like

Gevonden! En besteld :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Amije roos heeft het nu ook in haar story staan met voor/na en een kortingsprijs.
Verder geen verstand ervan maar herkende de naam van het product/merk.

Dankje! Ik heb een link naar de roze versie, dat is deze. Helaas is hij nu in de pondichery print uitverkocht, sorry niet over nagedacht voordat ik hem plaatste :persevere:. Ik heb de afgelopen 3 weken aldoor op de site gekeken bij het last chance tabblad in de hoop dat iemand hem terug zou sturen en heb geluk gehad. Mocht je dat ook willen doen, elke woensdag en zondag om half 10 zetten ze daar de teruggestuurde items neer. Zag hem eerder vandaag ook in maat 42 erop staan dus tis niet onmogelijk maar wel veel gedoe dus kan mij voorstellen dat je daar geen zin in hebt!

Deze blouse van Fabienne chapot, vond hem eigenlijk veel te duur maar kon hem uiteindelijk nog met wat korting kopen! afbeelding

23 likes

Ik vind ze opzich wel hun werk doen, heb al wel wat opmerkingen gekregen over dat ik een “goed kleurtje” had. Ik doe een druppel mixen met dagcreme en dan ongeveer 2x per week het opsmeren maar ik heb sinds ik het gebruik ook veel meer pukkels. Hierdoor ga ik er mee stoppen, dan liever wit en minder pukkels.

1 like