Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Nice! Ik ben laatst begonnen met de podcast hiervan luisteren in bed voor het slapengaan maar werd de hele tijd te enthousiast van de informatie waardoor ik dan weer niet kon slapen. :nerd_face: :nerd_face: dus niet meer verder gegaan met de podcast maar als jij het boek een aanrader vindt wil ik m ook!

4 likes

Ik heb (nog) geen webshop. Wel een instagram waar ik mijn zelfgemaakte items aanbied :relaxed: Je mag altijd een berichtje sturen als je hier nieuwsgierig naar bent!

1 like

Heel tof, deze staat ook nog op mijn wensenlijstje! Waar heb je hem nu incl korting gekocht?

1 like

Ik ben zelf erg voorzichtig geweest en heb de druppels met gezichtscrème gemengd, dus geen schokkende resultaten. Mijn moeder daarentegen heeft nu een paar dagen achter elkaar een paar druppels opgesmeerd en kreeg vandaag de vraag of ze onder de zonnebank is geweest. Ze doen duidelijk hun werk hahah.

2 likes

Een paar leuke spullen gekocht, ik kan niet wachten tot alles is geleverd :grinning_face_with_smiling_eyes:

Screenshot_20210328-232459_Outlook

Tafeltje via Wehkamp

Screenshot_20210328-232534_bolcom

Staafmixer voor de Hello Fresh maaltijden

Screenshot_20210328-232636_Chrome

Kattenfontein via Miaustore

Screenshot_20210328-232742_Google

En 4 dinerborden en 4 ontbijtbord van HK Living

Screenshot_20210328-233610_Gallery

En vorige week deze bank van Ikea met 2 chaise longues :heart_eyes: die is al geleverd, twee dagen na bestellen!

40 likes

afbeelding

Op aanraden van mijn kapster voor mijn onweerstaanbare (grapje) krullen

9 likes

@vitaminwater Dit was een van de beste boeken die ik vorig jaar gelezen heb! Wel veel informatie en veel namen dus dat kan wat lastig zijn als je weinig weet van deze periode, maar het is een heel interessant boek. De podcast is ook erg goed.

4 likes

550x837

Via Amazon.

28 likes

image
image

Twee planten bij @Lula besteld :grin:

20 likes

Oe thanks, ook gelijk besteld.

1 like

#influenced

20 likes

afbeelding

14 likes

Even hier maar, ik wil net wat bestellen bij de Zara (betaal normaal achteraf met Klarna) maar nu wordt me ineens gevraagd in te loggen bij mijn bank om te controleren of ik het wel ben? Het lijkt me een beetje vreemd, en bovendien hebben ze al veel meer betalingen van mij gehad. Hebben jullie dit ook wel eens gehad?

Ik heb hem besteld op booztlet.com, had de laatste 38 gisteren. Ze hadden ook maat 36 maar ik denk dat hij nu helemaal uitverkocht is online

3 likes

550x284

:sob:

19 likes

Ja klopt, was volgens mij omdat er opeens mega veel fraude werd gepleegd met klarna. Denk dat je het wel kan vinden op google

1 like

Ze zitten wel echt vet lekker…

1 like

Klarna is de laatste tijd veel strenger omdat het heel makkelijk is om andere mensen op te lichten. Ik ben opgelicht via klarna en mag er nooit meer mee betalen 🥲 dus het kan heel goed

4 likes

Voor het eerst in tijden weer eens een boek gekocht :partying_face: hopelijk kan ik snel weer genieten van het lezen! Moet zeggen dat ik erg uitkijk naar dit verhaal.

afbeelding

5 likes

Op zich snap ik een extra verificatie wel hoor, maar ze willen nu rekeningnummer en responscode hebben waarmee je in feite één op één in mijn bank kan inloggen :woman_shrugging: ik betaal wel vooruit en hoop dat Zara een beetje snel geld retour stort na retourneren want dit voelt toch een beetje gek

2 likes