Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Iets met… net bevallen en wil er nog wel leuk uitzien ook al moet ik nog wat in vorm komen…

En die broeken zijn echt top! Alsof je een jogging broek aam hebt

Vest
afbeelding

Broek
afbeelding

Shirts
afbeelding afbeelding

Nu nog op schoenenjacht

10 likes

Kijk je bij ‘promotions’/sale?
https://www.stories.com/en_gbp/clothing/dresses/mini-dresses/product.drawstring-waist-blazer-mini-dress-blue.0952073001.html

Ik heb alleen de britse websitelink maar misschien dat je 'm zo kan terugvinden op de NL site?

1 like

Ik heb nu ook een flesje gekocht! Heel benieuwd!

Waar is deze broek van als ik vragen mag?

image

Een tweede fontein voor op de bovenverdieping :cat2:

24 likes

Jij scoort echt leuke dingetjes op vinted! Heb je tips? Of is dat geheim :stuck_out_tongue:

Edit: als ik op leuke merken als Sandro zoek vind ik niet echt leuke dingen, maar misachien moet ik er een dagelijkse hobby van maken?

2 likes

Haha nee geen geheim hoor! Dat dagelijkse is wel een grote succesfactor haha. Ik heb een aantal zoekopdrachten dan open staan waar ik elke dag even op kijk. Sandro is best wel populair, leuke dingen die goedkoop zijn zijn binnen een dag wel weg.

2 likes

Punten om misschien de doorslag te geven:

  • Kan in de vaatwasser
  • Geen dure filters meer
  • Je hoort de pomp niet, in plaats daarvan het waterstroompje (en als hij vol zit hoor je hem eigenlijk helemaal niet, horen wij hem wel luider stromen dan weten we dat ie weer bijgevuld mag worden)
  • Voor een fontein ziet ie er gewoon heel mooi uit
  • Mijn katten drinken écht meer met dit ding, een van mijn katten zit soms tien minuten te drinken :joy: En op het moment dat ie eens in de vaatwasser zit of je bent bezig hem weer in elkaar te zetten, dan zit ze echt op je te wachten tot je klaar bent
8 likes

Ik moest het even opzoeken, maar hij is 1.2 meter, je kan een verlengsnoer erbij bestellen van 1.5 meter, maar dat was voor ons niet nodig!

2 likes

Ik ook en kan niet stoppen met lezen!

2 likes

Waar is dat laatste leuke t-shirt van? :heart_eyes:

Voel je niet teleurgesteld als ze er niet meteen uit drinken. Hier moesten ze even drie dagen wennen en nu zijn ze meeeega fan

4 likes

Tuurlijk!

3 likes

Jippie een koel/vriescombinatie.
bosch-kgv33vweas-koel-vriescombinatie-wit-4242005196166

13 likes

LOL @ al die keramische drinkfonteinen. De mijne staat alweer een jaar bij mijn schoonmoeder :rofl:

6 likes

Ah, “liggende ereprijs”. Mijn bijnaam.

16 likes

image

Een nieuw exemplaar van de zonnebril van Komono die ik 4 jaar geleden tijdens een rondrit in de heuvels van de Algarve waarschijnlijk op het dak van mijn buggy heb laten liggen.

Ik heb dit incident nooit kunnen loslaten dus besloot om 'm opnieuw te kopen.

image

En een bureau voor m’n :sparkles: home office :sparkles:

54 likes

afbeelding

9 likes

Benodigdheden (kwasten/tape), witte verf voor de ene muur en deze kleur voor de andere kant, dit weekend hobbykamer verven:
41

Behoefte aan een logboek voor mijn rouwen/depressie, deze geworden:

19 likes

image
image
image
image

Kreeg het dekbed gratis bij een bestelling twv €60,-

Heb 240x220 genomen, eindelijk geen ruzie meer om het dekbed.

31 likes