Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Vet saaie aankoop zodat ik de keukenvloer kan stofzuigen.

7 likes

Joeee waar vind ik dit?

18 likes

Gouden kettinkje

Ik ben benieuwd. Hij komt morgenvroeg binnen!

16 likes

Allebei van de nike site!

Laserbehandelingen voor the vajay en de oksels. Rib uit mijn lijf, maar na de eerste sessie is het al zo waard! Na 4 weken, zijn maar 20% haartjes terug en de huid is zoooo glad. Ik kan niet geloven dat ik dit niet eerder heb gedaan.

24 likes

Bij de kliniek waar ik ga, zou het 100 euro zijn voor 6 behandelingen voor je oksels!

1 like

Nee in totaal! Ze hebben nu een paar maanden een actie, 20 ipv 80 en als je een pakket neemt van 5 behandelingen, krijg je er 1 gratis bij :smiley:

Kaarten voor Guns N’ Roses!
Heb ze in 2017 live gezien en dat was voor mij het beste concert ooit. Nu al heel veel zin in :grinning_face_with_smiling_eyes:

afbeelding

29 likes

Wow, de eerste kliniek die ik vind hier heeft die actie (ook?)

Mijn laatste aankoop, kaartjes voor Guns n roses. Op loopafstand, dus kon het niet laten liggen

oh lol, dezelfde als @DikkeKip dus

13 likes

Voor jou ook dicht bij huis toch?

3 likes

heel dichtbij! Wandel oprecht wel eens naar en door het stadspark. Toentertijd in Nijmegen zat ik er ook al over na te denken, maar vond het uiteindelijk toch te duur en te ver.

3 likes

Ah hoe vet! Ik moet 10 minuutjes met de trein, maar dat is heel anders dan 2,5 uur enkele reis met de auto. Super tof dat je ook gaat!

1 like

Ik wilde deze ook posten :smiley:. Dan wonen we dichtbij elkaar. Tot dan :sunglasses: (en @DikkeKip )

5 likes

Ik luister mee vanaf m’n balkon hahaha.

2 likes

image

En wat mini-plantjes om een nieuw terrarium te maken.

18 likes

Eindelijk van mijn saaie en gebluste Ikea 365+ servies af

44 likes

Let wel heel goed op met die laserklinieken met welke apparaten ze werken. Niet iedere apparaat heeft goede resultaten voor langdurige tijd. Misschien wel na de eerste behandelingen, je merkt altijd wel meteen dan resultaat, maar helaas is het vaak niet blijvend
Vaak met héle sterke acties, krijg ik mijn twijfels al haha want goed laseren is gewoon fucking duuuur

Zelf laser ik mijn volledige lichaam ook by the way

7 likes

Ook ik heb een ticket kunnen scoren :partying_face:
Was er in 2017 ook bij in Nijmegen en dat was echt top. Helemaal zin in!

15 likes

Mooi! Wil ook van mn Ikea servies af. Waar komt dit vandaan?

2 likes