Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Oh ik vind dit echt super interessant! Ren jij ook al op zulke schoenen of zelfs op blote voeten?

Dat afzakken heb ik echt bij alle naadloze slips en dus moet ik er hebben met een elastiek maar die zie je dan weer zitten :upside_down_face: eeuwige struggle

1 like

Wat leuk! Mijn vriend draagt ook alleen barefoot schoenen en het is niet normaal hoe veel onze voeten verschillen, vind dat zo bizar! Hij heeft echt de meeste zachte poezelige voetjes en veel teenspreiding/kracht in zijn voeten en ik heb gewoon planken met eelt erop haha. Leuk cadeau idee dit boek

1 like

Ja ik ren ook op barefoots!

@Kauai met wandelen op blote voeten let ik op poep (ervan uitgaand dat je ergens wandelt wat nauwelijks door mensen vervuild is) en verder niet echt op iets. Kiezels ed doen niet pijn en modder ben ik niet vies van

3 likes

Was ook met een knipoog. Maar eerlijk you never know.

Jeans knopen

19 likes

Via vinted, tja, ik ben gewoon stiekem een hippie op blote voeten toch :sunglasses:

27 likes

Heerlijk die geborduurde jeans van rond het jaar 2000 die een beetje uitlopen en soms ook nog lekker lowwasted zijn. :sunglasses:. waisted* Maar eigenlijk ook gewoon low wasted door dingen tweedehands te kopen :stuck_out_tongue:

2 likes

6 likes

Nee don’t do it :slight_smile:

1 like

Minimal schoenen zijn heel fijn! Ik heb een paar, zonder de vijf tenen voor tijdens het hardlopen. Er zijn ook barefoot sandalen voor in de zomer, volgens mij is dat best wel fijn. Zo lelijk zijn deze nog niet eens :sweat_smile:

2 likes

Hoe vind je zulke schoenen zitten? Is dat niet heel erg wennen? Het lijkt me zo pijnlijk om weinig ondersteuning te hebben.

1 like

De bovenstaande schoenen heb ik nog niet gekocht, dus daarvan weet ik het niet.

Met hardlopen, in het begin zal je even spierpijn hebben aan je kuiten, maar daarna is het heel fijn. Ik ga er rechter op van lopen. Alleen dat moet je wel eerst een paar keer trainen.

2 likes

Je moet het hardlopen weer opbouwen als je overstapt op barefoot.

Ik wandel/loop hard op Joe Nimbles , heb toevallig een paar sandalen voor de zomer gekocht van Xero shoes, heb ook 5 fingers ballerina’s.
Er zijn ook merken met meer modieuzer modellen, kijk eens bij de winkel (zowel van steen als online) Barefoot & more of iedereenloopt.be of merken als groundies of Be Lenka om maar wat te noemen (zijn er nog veel meer eigenlijk).

Ik ervaar het als zeer prettig en doe nooit meer ‘‘de standaard’’ schoen aan die aan de voorkant te smal is en je de ondergrond niet bij voelt en eigenlijk onnatuurlijk is.

5 likes

En laat het nu maar echt lente worden.

28 likes

Kindertrui in maat 176, in de hoop dat ik 'm pas.

image

Zogenaamd om meer te gaan sporten.

Edit: nou die trui komt net binnen en die maat 176 is te groot haha, maar had ook 164 besteld en die zit prima. Ga dit vaker doen want scheelt echt veel geld.

16 likes

Waar had je die trui besteld?

https://m.zalando.nl/tommy-hilfiger-logo-hoodie-sweater-white-to124k05h-a11.html

Toen ik ‘m kocht was ie nog in de aanbieding voor €50, maar dit is alsnog een mooi prijsje.

2 likes

Mango

11 likes

Tas Jerome Dreyfuss, broek Mango en geurkaars Boy Smells

7 likes