Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Dit boek afbeelding

11 likes

Heb je een mobiel nummer ingevoerd bij Klarna? Ik heb bij Zara vanochtend en de keren daarvoor alleen met en code via telefoon moeten verifiëren, klinkt vaag iig!

3 likes

Wow scary, hoe is dat gebeurd dan? En heb je het geld wel weer terug gekregen?

Ja mijn account is afgesloten zodat hackers er geen gebruik meer kunnen maken, maar het gevolg is dat ik dus zelf ook niet meer kan betalen met klarna

@whatsinaname iemand heeft kleren besteld op mijn klarna. Ik heb nooit betaald want niet mijn kleren en klarna heeft de rekening geannuleerd en mn account geblokt. Pakketje is ook nooit aangekomen bij hem/haar volgens de t&t

1 like

Ja ze hebben al mijn gegevens gewoon, bij een andere (kleine) aankoop eerder deze week was verificatie via mijn telefoon mogelijk maar nu dus niet :woman_shrugging:

Aaaah dankjewel, had niet door dat er nieuwe planten waren en die bovenste is diervriendelijk (meestal zijn de planten die ik zie dit niet haha). Gelijk besteld! :heart:

3 likes

2 nieuwe zonnebrillen (ook 1 voor m’n vriend als verrassing). Ik zweer bij gepolariseerde glazen en het merk waar ik voorheen fijne brillen kocht is zoveel duurder geworden dat ik nu deze ga proberen (andere zijn kapot en beschadigd na 5 jaar)

Screenshot_2021-03-29-16-06-25-836_com.android.chrome Screenshot_2021-03-29-16-06-06-583_com.android.chrome

8 likes

Thanks! Heb er ook 1 gekocht, nooit van gehoord, dikke impulsaankoop maar hopelijk fijn! :pray:t4:
afbeelding

18 likes

1x is wel genoeg @SophieRose. Je bericht is verwijderd. Graag de huisregels lezen.

weg
Costes
(Waarom koop ik in deze warme week nou weer een trui? Zal wel gewenning zijn)

21 likes

afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding

Echt Hema.
Altijd zo’n dure “stomme” aankoop vind ik. Nu de tweede halve prijs en ik had nog een paar cadeaukaarten dus dat was wel chill :grinning_face_with_smiling_eyes:

31 likes

Wel een hele leuke trui!

1 like

Klarna verifieert nu inderdaad extra maar dit klinkt beetje vreemd ja. Als ik iets wil bestellen en betalen via Klarna krijg ik een sms met een code om in te vullen in de app.

Wat een vreselijke top. Dit is waarom ik zo’n hekel heb aan online shoppen. Zit je helemaal excited te wachten op je pakketje, is het een glibberige stof met veeul te korte mouwen en een rare pasvorm.

3 likes

dank je wel! is elastisch! :slight_smile: (smiley niet sarcastisch bedoeld)
ik heb de trui in een S en de broek in een L

4 likes

Dat is balen inderdaad!
& dank!

1 like

image
Baum und Pferdgarten (100% merinowol) voor 15 euro via Vinted :smiley:

image
Diane von Furstenberg zijden jurk voor 35 eurie, ook via Vinted

Looove koopjes via Vinted

28 likes

afbeelding

afbeelding

afbeelding

Lol, de jaren 90 over doen, maar dan met betere kleding. Rolschaatsen is zo leuk haha.

29 likes

image
Deze top van nakd

12 likes

Ik heb het gisteravond besteld haha. Ben heel benieuwd!