Myproteïn
Zijn ze al toegekomen? Zo ja, ben je er tevreden over? (en stinken ze?)
+1
Ja! Ik heb de spray al 2x op mijn gezicht gebruikt en de rest van mijn lichaam heb ik vanmorgen voor het eerst met de mousse gedaan. Vind het echt heel fijn spul. Mooie kleur, niet oranje, geen vlekken (ik gebruik wel een handschoen), drogen snel en misschien nog wel het grootste pluspunt: ze geven niet af.
Ik had in het verleden altijd zelfbruiner met zo’n guide kleur, maar dat gaf overal op af. Moest dan echt op een badhanddoek slapen want anders was mijn bed helemaal vlekkerig. Deze hebben dat dus totaal niet aangezien ze doorzichtig zijn. Het enige “nadeel” is alleen wel dat je hierdoor niet ziet waar je al gesmeerd hebt, maar als je gewoon een beetje oplet gaat het prima.
De spray werkt trouwens wel wat langzamer dan de foam, maar is heel makkelijk op te bouwen. Gewoon even sprayen, laten drogen, eventueel een beetje uitblenden bij je haargrens en oren met een kabuki of ronde foundationkwast en je bent klaar. Geen wachttijd, niks afspoelen. Echt ideaal.
Ze stinken trouwens helemaal niet. De spray ruikt als hij droog is een klein beetje naar zelfbruiner, maar lang niet zo vies en sterk als andere zelfbruiners. De foam daarentegen ruikt eigenlijk helemaal niet naar die typische zelfbruiner lucht.
Veel luchtjes vind ik bij mij echt niet lekker ruiken. Deze mocht ik proberen van iemand en vond hem echt heerlijk. Nu zelf gekocht.

(Al had ik hem dus willen krijgen van m’n man, maar die dacht blijkbaar dat ik een grapje maakte toen ik zei dat ik hem graag wilde hebben (uh, hoe kom je daar bij?

Ik dacht… een sexy-er ding dan die verwassing badstoffen ochtendjas (waar ik mijn handen aan afdroog) brengt misschien wat geluk
LOA
Hunkemuller! Nu in de 20% aanbieding.
Sluit ook heel handig; aan de binnenkant kan je de overslag vaststrikken en aan de buitenkant heb je een centuur die op de rug vastzit en dus niet gaat draaien of kwijtraakt. Ik ben 1.73 en heb maat m/l gekocht. Ik ben wel slank, dus dus smaller had gekund, maar denk dat die in maar xs/s te kort was geweest. Hopelijk brengt ie echt geluk
TWINSSS
Bij mij gaat geen geld uitgeven altijd heel goed totdat het moet (in dit geval voor een verhuizing) en dan gaan meteen ook even alle remmen los.
Allebei IKEA
Allebei Bijenkorf
Echt buitensporig maar niks van wat ik heb past, en hopelijk deze zomer weer naar kantoor ipv thuiswerken
Ik heb de bijhorende slip dress en zelfs ziek op bed liggen ziet er (bijna) sexy uit haha
Woensdag girl haha. Leuk merk