Ik wou dit bestellen maar ben te gieirig om
€4 aan verzendkosten te betalen en €1 aan AfterPay. Zo niet van deze tijd.
Heb je met Paypal betaald? Dan betalen hun de retourkosten.
Hunkemoller! Is nu (nog 40 min) 3e gratis of 2e 50% korting
Ohh waar zijn die laatste sneakers van?
Sinds een paar dagen ineens obsessed met de Levi’s ribcage. Dus net in een opwelling maar drie kleuren besteld en hopen dat er 1 mooi/goed genoeg zit om te houden.
Jaaa ik vind deze ook heel mooi! Had een hele mooie donkerblauwe velvet besteld maar die was te kort (en de rest was uitverkocht)
Ik heb ook maar een beetje gegokt met de maat… dus vrees dat ik ze allemaal terug moet gaan sturen
Ik had 28/31 besteld en die zat goed (iets aan de strakke kant maar loopt vaak nog wel beetje uit) en dat is wel de maat die ik het vaakst draag in broeken. Maar heb lange benen en 31 was echt te kort helaas
Ja mijn probleem is dat ik geen idee heb welke broek maat ik eigenlijk heb haha. Qua EU maten heb ik met broeken en rokken altijd tussen 36/38 in, meestal een M. En heb nu 29x29 besteld (ben 1.78m). Als ik maat tabelletjes erbij pak zou dat ongeveer moeten kloppen? Maar idk
Van het merk Ann Rocks, ik heb ze van de ziengs Ann Rocks Sneakers bordeauxrood Dames | Ziengs.nl
Ik denk dat die maat je te groot gaat zijn! Ik heb maat 38/40 of M/L in broeken en ik heb ribcages in maat 27, 28 en 29 (en die pas ik allemaal).
was er al bang voor! we gaan het zien
Ik heb voor de ribcage een maat kleiner moeten nemen dan mijn gebruikelijke maat bij Levi’s. Weet alleen niet of dit voor elke kleur geldt, ik ben ook obsessed met de zwarte versie
Ik ben 1.83 en heb een lengtemaat 29 van de Ribcage Straight, bij mij valt hij zoals die moet vallen. Heb wel altijd moeite met de knopen, je moet hem echt uitlopen want in het begin zit hij echt strak bij m’n middel (heb gewoon de maat die ik altijd heb in broeken).