Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

You’re welcome :wink:

1 like

KS-3901-185x185 KS-3899-185x185 KS-3925-185x185 KS-3912-300x300

Via Kralenkiosk

12 likes

… hahahah

250 gram Tuintjesmix

250 gram trosgierst

250 hamsterkoekjes vanille

250 gram doppindas

1kg zonnebloempitten

21 likes

die koekjes! zo schattig :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ja he!! Zo onnodig, maar het idee dat ik mn hamsters een olifantenoekje kan geven haalde me over hahaha

3 likes

Hooikoorts :clown_face:

22 likes

Geheel impulsief door een instagram ad.
Een sample box met parfums met niet standaard geuren. Je kon er zelf 8 kiezen.

Ik heb:

-A City On Fire (cade oil, dark berries, burnt match)
-Cape Heartache (Douglas fir, strawberry, mountain fog)
-Memoirs of a Trespasser (vanilla, guaiacwood, oak barrels)
-Saint Julep (sweet mint, southern magnolia, bourbon)
-Slow Explosions (saffron, rose absolute, leather)
-Whispered Myths (natural Cambodian oud, cantaloupe, cedar wood)
-The Soft Lawn (Linden, oak moss, fresh tennis balls)
-Yesterday Haze (fig, tree bark, orchard dust)

Ben benieuwd!

26 likes

Haha, fresh tennis balls!

6 likes

Nou wat leuk dit! Wil je laten weten hoe ze zijn? :smiley: ben gefascineerd. Weet dat smaak zo persoonlijk is, maar in ieder geval of het niet super chemisch oid is.

3 likes

Haha ik ben verpest. Dacht in een flits even dat dit één of ander nieuw model van de Satisfyer was.

3 likes

Oeeeh! Heb je al reviews? Ik ben nieuwsgierig of die Allegra en Prevalin goed werken en of je er niet moe van wordt.

Allegra ga ik voor het eerst gebruiken dus geen idee, ben heel benieuwd! Prevalin heb ik wel al vaker gebruikt en daar nooit last van moeheid. Maar ik heb dat nooit met medicijnen waar je moe van zou moeten worden eigenlijk, zelfs diazepam en tramadol functioneer ik gewoon normaal mee, dus misschien ben ik niet de juiste persoon om dat aan te vragen. :clown_face:

1 like

Oh! Dan hoop ik dat het goed gaat werken. Mocht het goed gaan bevallen en je het nog wil vertellen dan graag! Prevalin is niet zo duur zie ik dus ik ga die zelf ook maar eens proberen. Cetirizine werkt goed bij mij maar word daar slaperig en afwezig van. Zelfs bij het nemen voor het slapen dus gebruik het liever niet meer

Ja ik zal binnenkort even laten weten hoe het bevalt! Ik gebruik nu al een tijd cetirizine maar het werkt voor m’n gevoel niet zo goed (meer) dus daarom dat ik eens een ander ga proberen. M’n vriend gebruikt die pilletjes wel eens tegen jeuk van muggenbulten dus ik kan hem wel vragen of hij er een wil uittesten op slaperig worden ~in the name of science.~

@Takkie kreeg een mail dat de bril niet geleverd kon worden :cry: Krijg nu mijn geld terug. Twijfel of ik een andere bril zal gaan bestellen nu. Hoe is het bij jou gegaan?

1 like

Wow ik wil dit nu. Maar zal wel niet in nl te krijgen zijn he 🥲

Nieuw ondergoed :thumbsup:

19 likes

Huispakkie van Only

8 likes

Ik heb het via de website besteld maar ik zie dat ze ook een Etsy hebben, volgens mij kan je ook internationaal bestellen:

2 likes

Ray Ban Meteor via Marktplaats

11 likes