Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

SAME. Maar ook hier m’n favo thee!

3 likes

Xenos

2 likes

Heb bij de Aldi een koelkast + vriezer voor in mijn nieuwe huisje gekocht voor maar €250 :star_struck: hij is niet heeel groot, maar wel groter dan ik gewend ben. Eindelijk meer ruimte om dingen in te vriezen :heart_eyes:

24 likes

welke sneakers zijn dit?

Deze!

2 likes

Van Karteris?

Nee haha via een naaischool in de buurt.

1 like

Mijn eerste “lange” jurk, spijkerjasje en mom jeans :grinning_face_with_smiling_eyes:

14 likes

@Meka @Ovenwant @Stofdoek Uiteindelijk was maat 27x29 het beste! Heb deze gehouden:

30 likes

Een elektrische tandenborstel, met dank aan de forummers die zeiden dat Philips fijn is. Nu al zin in het gekke kriebel gevoel op m’n tanden.

8 likes

Vaas Hema

Trui mango

Jasje mango

Broek Zara

31 likes

Broek ziet er mooi uit! Wil je laten weten of die bevalt?

2 likes

Ja ik heb hem al binnen, vind hem heel mooi! Wel aan de lange kant (ik ben 1,68 en kan hem alleen met hakken aan).

3 likes

Waar heb jij die leuke tegeltjes gekocht op de wand achter de vaas? Ik zoek denk ik niet goed genoeg, want ik kan nergens mooie tegels vinden

2 likes

Bij een tegelhandelaar in de buurt (ze zijn online ook verkrijgbaar maar wilde graag de kleur in het echt zien). Dit zijn de Tegels Olive Natucer Stowmix. Als je zoekt op zelliges tegels krijg je allemaal van dit soort tegels. Misschien dat je dan zo een dealer kan vinden?

Thanks! Ik ben 5 cm langer, misschien toch een poging wagen.

1 like

Ik heb de parfums binnen!
Het zijn echt onconventionele geuren, ik vind ze niet chemisch maar ze zijn wel zwaar. Ik krijg zelf heel snel hoofdpijn van parfum dus ik spray deze maar 1x maar dat ligt echt aan mij.

Ik kreeg een extra testertje erbij en ik vind 4 geuren lekker, 4 niet lekker en 1 neutraal dus het is wel echt hit or miss. Die soft lawn (verse tennisballen haha) is echt niet lekker die ruikt naar wasmiddel, ik had juist gehoopt naar gras. En ik kreeg Every Storms a Serenade gratis maar die ruikt naar wc verfrisser.

Ik was het meest benieuwd naar Cape Heartache en die vind ik ook het lekkerste. Ruikt een beetje naar dennenbos maar dan heel warm ofzo. En City on Fire vind ik ook heel lekker, ruikt naar een kampvuur, beetje een meer mannelijk luchtje.

Ik weet niet zo goed wat ik ervan vind, ik vind het een beetje geurkaars geuren? Als je snapt wat ik bedoel. Wel heel leuk voor af en toe, als je iets bijzonders wilt maar niet voor elke dag denk ik.

1 like

Super, dankjewel. Daar kom ik wel mee verder, zie nog veel meer mooie opties :slight_smile:

3 likes

Oh super bedankt voor je uitgebreide antwoord! :smiley: Ik was dus ook vooral benieuwd naar die tennisballen / gras haha. Dus jammer wel.

Ik zag dat Juliet has a gun nu ook een soort proef pakketjes heeft, dus misschien ga ik daar dan voor.

Mijn laatste aankoop. Sorry not sorry

10 likes

Thanks! :blush: Deze kleur heet ‘blauw denim’ bij about you. En ik ben 1.78! Lengtemaat 27 was te kort voor mij. 29 is perfect.

1 like