Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Nachtje in de vriezer stoppen?

2 likes

Ik ben vanochtend bij de tandarts geweest en heb haar advies gevraagd (poets nu niet elektrisch) en zij adviseerde een borstel met ronde kop, omdat je dan beter achterin je mond komt. Zie dat deze dat allebei niet hebben.
Verder zei ze dat minimaal 8000 toeren per minuut aan te raden is en evt. een sensor die aangeeft als je teveel druk zet.

Maar goed, volgens mij is het advies ook per tandarts weer verschillend, dus heb ook geen idee of je hier iets aan hebt :grin:

4 likes

@Oprah Mijn tandarts raadde juist de Philips aan ipv Braun vanwege het sonische poetsen. En het kantoor hangt niet vol met posters ofzo haha. Vind ‘m erg fijn! Heb een roze protectiveclean

3 likes

Haha echt grappig, die van mij dus juist Oral-B. Conclusie: het is persoonlijk wat je fijn vindt! Ik denk dat het poets technisch even goed schoonmaakt.

Handmatig niet het beste als je een luie hond bent denk ik :tipping_hand_woman:

3 likes

Mijn tandarts en mondhygiënist raden juist een langwerpige aan omdat je daar beter mee achterin zou komen :joy: daarom heb ik nu mijn ronde ingeruild voor een rechte.

2 likes

Nee ik gebruik gewoon simpel Paradontax haha

1 like

Haha, heerlijk die tegenstrijdigheden.

2 likes

Dank voor de tips @Takkie & @Quinn, uitwaaien heeft helaas ook niet mogen baten. De sjaal ligt as we speak the chillen naast Ben & Jerry. Heb mijn hoop hierop gevestigd!

5 likes

En de hamvraag: kun je daarmee goed achterin je mond komen?

Wel dubieuze vraag dit als je niet weet dat het over een tandenborstel gaat😬.

3 likes

Ja ik vind van wel! En ik heb best een kleine mond (grote bek, kleine mond) en ik kom er echt prima de prima bij :smirk:

1 like

Dit is de “makkelijke” versie :joy:. Ze hebben ook deze ellende.

3 likes

Mijn tandarts zei altijd dat elektrisch poetsen alleen is voor mensen die niet goed kunnen poetsen :grimacing:

2 likes

En verder nog heel veel bloempotten en bloemen :slight_smile:

21 likes

Diamond is zeker nog een upgrade. Maar daar is de prijs helaas ook na.

3 likes

Nieuwe forumtrend hoor jongens… ik heb ineens ook heel nodig een sonicare nodig haha

8 likes

Ik gebruik Sonicare al jaren, nooit tandsteen of iets. Oral b met ronde kop vind ik niet fijn.

Diamond heb ik gehad maar gebruikte altijd 1 stand, dus merk niet veel verschil. Via dat glas opladen werkte bij mij ook opeens niet meer.

1 like

De jaren '70 belden, ze willen hun jumpsuit terug :rotating_light:

Nu wil ik eigenlijk ook een halflange (nep-)leren jas om de look helemaal af te maken… zo maar eens Vinted gaan afstruinen

37 likes

Koel-vriescombinatie! Eindelijk genoeg ruimte.

73 likes

wooow dit is echt een droom

4 likes