Mijn tandarts en mondhygiënist raden juist een langwerpige aan omdat je daar beter mee achterin zou komen daarom heb ik nu mijn ronde ingeruild voor een rechte.
Nee ik gebruik gewoon simpel Paradontax haha
Haha, heerlijk die tegenstrijdigheden.
Dank voor de tips @Takkie & @Quinn, uitwaaien heeft helaas ook niet mogen baten. De sjaal ligt as we speak the chillen naast Ben & Jerry. Heb mijn hoop hierop gevestigd!
En de hamvraag: kun je daarmee goed achterin je mond komen?
Wel dubieuze vraag dit als je niet weet dat het over een tandenborstel gaat😬.
Ja ik vind van wel! En ik heb best een kleine mond (grote bek, kleine mond) en ik kom er echt prima de prima bij
Mijn tandarts zei altijd dat elektrisch poetsen alleen is voor mensen die niet goed kunnen poetsen
Diamond is zeker nog een upgrade. Maar daar is de prijs helaas ook na.
Ik gebruik Sonicare al jaren, nooit tandsteen of iets. Oral b met ronde kop vind ik niet fijn.
Diamond heb ik gehad maar gebruikte altijd 1 stand, dus merk niet veel verschil. Via dat glas opladen werkte bij mij ook opeens niet meer.
De jaren '70 belden, ze willen hun jumpsuit terug
Nu wil ik eigenlijk ook een halflange (nep-)leren jas om de look helemaal af te maken… zo maar eens Vinted gaan afstruinen
wooow dit is echt een droom
Dit is ook mijn droom. Met dat raampje ook
En @Echo hij komt donderdag en ik kijk er ook echt veel te erg naar uit . Waarschijnlijk sta ik de eerste dagen alleen maar als een blij ei op het raampje te kloppen.
Om een vissershoedje zoals die van de Sims 4 te maken. Alleen dan met witte bloemen
En wattenschijfjes
Misschien een tip voor de mensen die ook die Sonicare tandenborstel van Philips willen en ING als bank hebben: je kunt die tandenborstels met 40% korting bestellen via die rentepunten winkel van ING.