Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Mijn tandarts en mondhygiënist raden juist een langwerpige aan omdat je daar beter mee achterin zou komen :joy: daarom heb ik nu mijn ronde ingeruild voor een rechte.

2 likes

Nee ik gebruik gewoon simpel Paradontax haha

1 like

Haha, heerlijk die tegenstrijdigheden.

2 likes

Dank voor de tips @Takkie & @Quinn, uitwaaien heeft helaas ook niet mogen baten. De sjaal ligt as we speak the chillen naast Ben & Jerry. Heb mijn hoop hierop gevestigd!

5 likes

En de hamvraag: kun je daarmee goed achterin je mond komen?

Wel dubieuze vraag dit als je niet weet dat het over een tandenborstel gaat😬.

3 likes

Ja ik vind van wel! En ik heb best een kleine mond (grote bek, kleine mond) en ik kom er echt prima de prima bij :smirk:

1 like

Dit is de “makkelijke” versie :joy:. Ze hebben ook deze ellende.

3 likes

Mijn tandarts zei altijd dat elektrisch poetsen alleen is voor mensen die niet goed kunnen poetsen :grimacing:

2 likes

En verder nog heel veel bloempotten en bloemen :slight_smile:

21 likes

Diamond is zeker nog een upgrade. Maar daar is de prijs helaas ook na.

3 likes

Nieuwe forumtrend hoor jongens… ik heb ineens ook heel nodig een sonicare nodig haha

8 likes

Ik gebruik Sonicare al jaren, nooit tandsteen of iets. Oral b met ronde kop vind ik niet fijn.

Diamond heb ik gehad maar gebruikte altijd 1 stand, dus merk niet veel verschil. Via dat glas opladen werkte bij mij ook opeens niet meer.

1 like

De jaren '70 belden, ze willen hun jumpsuit terug :rotating_light:

Nu wil ik eigenlijk ook een halflange (nep-)leren jas om de look helemaal af te maken… zo maar eens Vinted gaan afstruinen

37 likes

Koel-vriescombinatie! Eindelijk genoeg ruimte.

73 likes

wooow dit is echt een droom

4 likes

Dit is ook mijn droom. Met dat raampje ook :heart:

4 likes

En @Echo hij komt donderdag en ik kijk er ook echt veel te erg naar uit :joy:. Waarschijnlijk sta ik de eerste dagen alleen maar als een blij ei op het raampje te kloppen.

7 likes

Om een vissershoedje zoals die van de Sims 4 te maken. Alleen dan met witte bloemen

En wattenschijfjes

17 likes

Misschien een tip voor de mensen die ook die Sonicare tandenborstel van Philips willen en ING als bank hebben: je kunt die tandenborstels met 40% korting bestellen via die rentepunten winkel van ING.

6 likes

Onder andere (zalando)

22 likes