Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Mango:

ASOS:

Zalando:

Little Wonderland:

:money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings:

14 likes

RIB UIT MIJN LIJF (en dan heb ik nie over het hoesje want dat hebt ik gescoord met black friday korting)

17 likes

Geen idee. Denk dat ik een handtas mee zou nemen met korte hengsels?

Ooh ik ga even googlen naar die cape! Heb je nog aanraders voor winkels? Als ik google kom ik vaak bij van die rare webshops uit. (Voor carnaval etc)

Edit: heb deze van de week trouwens ook gekocht. Geen idee hoe en waar, maar was gelukkig niet duur.

3 likes

Ik ben echt heel blij met mijn Black Friday aankopen! :heart_eyes: Het is trouwens de Pillow Talk eyeliner van CT. En het mini Zendo palette van Natasha Denona. De parfums heb ik met korting gekocht op Parfuma.

afbeelding afbeelding

14 likes

Ja! Lekker hoor, hoefde ik vandaag mn wekker niet te zetten :ok_hand:

1 like

Met 30 procent korting.
Dat palletje heb ik ook voor een vriendin gekocht.

13 likes

Na tips in dit forum! Niet echt een dikke BF sale maar toch
edit sorry Hacienda, per ongeluk als reactie op jouw post geklikt

10 likes

Moooooi! Waar is die tweede broek van?

Van de Weekday!

image

Soms mis ik nog wel de tijd dat ik naar ImageShack, Photobucket of mijn eigen website moest gaan om afbeeldingen te uploaden en daarna nog codes moest gebruiken om afbeeldingen te tonen. :sweat_smile: Totdat Photobucket mijn account blokkeerde omdat ik een foto uit een modeblaadje had geüpload van een vrouw die een transparante blouse droeg.

12 likes

Zijn dit twee ringen of één? Heel mooi!

1 like

Haha ja heb hem inderdaad van de h&m, maar echt geen idee hoe, waar en wanneer ik hem ooit kan dragen. Jurkje vind ik heel mooi, maar voor mij iets te kort. Edit: heb hem net binnengekregen en hij is super feestelijk met een gewoon zwart jurkje. Misschien dat ik hem volgend jaar met kerst of nieuwjaar aan kan.

Vind het echt kut dat Ted Baker geen capes meer heeft, hopelijk komen die nog ooit terug. Ga even kijken bij linnen naive, danku. Edit: die zijn me een beetje te rood kapje achtig haha.

Oooh die is perfect!

1 like

Ik had je eigenlijk in die post even de credits moeten geven haha want ik was inderdaad door jou geinfluenced! :smile: Ik hoop dat die snel binnenkomt!

1 like

Hopelijk past er minstens één paar met mijn korte beentjes

11 likes

Was het bruine paar niet afgeprijsd?

Ja! Allemaal afgeprijsd. Onder mijn aankopen staat de niet afgeprijsde prijs, maar ik heb ze aan -40% gekocht!

1 like

Ik heb de zwarte met de hogere hak en die zitten goed, hak is wel hoog. Goed dat je zo met korting kon kopen.

1 like

Iemand had het hier geloof ik eens over die extensie Honey. Ik heb het geïnstalleerd maar weet niet goed wat ik nu moet doen haha, iemand ervaring mee?

Is dat die coupon kortingsapp?

Je hoeft niets te doen, maar hij werkt alleen niet voor Nederlandse sites. Wel op Booking.com, Amazone, Sephora.

Wanneer je bij afrekenen op de pagina komt met kortingscode, past die app het automatisch toe :grin:

1 like