Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

image

Soms mis ik nog wel de tijd dat ik naar ImageShack, Photobucket of mijn eigen website moest gaan om afbeeldingen te uploaden en daarna nog codes moest gebruiken om afbeeldingen te tonen. :sweat_smile: Totdat Photobucket mijn account blokkeerde omdat ik een foto uit een modeblaadje had geüpload van een vrouw die een transparante blouse droeg.

12 likes

Zijn dit twee ringen of één? Heel mooi!

1 like

Haha ja heb hem inderdaad van de h&m, maar echt geen idee hoe, waar en wanneer ik hem ooit kan dragen. Jurkje vind ik heel mooi, maar voor mij iets te kort. Edit: heb hem net binnengekregen en hij is super feestelijk met een gewoon zwart jurkje. Misschien dat ik hem volgend jaar met kerst of nieuwjaar aan kan.

Vind het echt kut dat Ted Baker geen capes meer heeft, hopelijk komen die nog ooit terug. Ga even kijken bij linnen naive, danku. Edit: die zijn me een beetje te rood kapje achtig haha.

Oooh die is perfect!

1 like

Ik had je eigenlijk in die post even de credits moeten geven haha want ik was inderdaad door jou geinfluenced! :smile: Ik hoop dat die snel binnenkomt!

1 like

Hopelijk past er minstens één paar met mijn korte beentjes

11 likes

Was het bruine paar niet afgeprijsd?

Ja! Allemaal afgeprijsd. Onder mijn aankopen staat de niet afgeprijsde prijs, maar ik heb ze aan -40% gekocht!

1 like

Ik heb de zwarte met de hogere hak en die zitten goed, hak is wel hoog. Goed dat je zo met korting kon kopen.

1 like

Iemand had het hier geloof ik eens over die extensie Honey. Ik heb het geïnstalleerd maar weet niet goed wat ik nu moet doen haha, iemand ervaring mee?

Is dat die coupon kortingsapp?

Je hoeft niets te doen, maar hij werkt alleen niet voor Nederlandse sites. Wel op Booking.com, Amazone, Sephora.

Wanneer je bij afrekenen op de pagina komt met kortingscode, past die app het automatisch toe :grin:

1 like

Hahaha ja inderdaad :joy:

“moet echt een keer een goede winterjas kopen” --> koopt toch weer dit (Vila)

Lululemon die 800 jaar duurde om te arriveren via Vinted

6 likes

Ik trots aan iedereen verteld: ‘‘Ik heb niks met Black Friday gekocht, heb toch niks nodig’’

Vijf minuten geleden toch gezwicht, kon het niet laten.

Schermafbeelding 2020-11-28 om 17.28.23

3 likes

Wat is dit? Ik zie hier een vrouwenlichaam in haha

Een ‘facial toning device’, werkt met microcurrents (microstroom in het NL?) die je spiertjes in je gezicht zou trainen waardoor je gezicht/nek/hals/kaak er strakker uit gaan zien. Het maakt geen giga verschil en is ook zeker geen wondermiddel, maar je ziet een subtiel verschil als je het vaak gebruikt.

Ik heb een giga babyface en geen rimpels, maar wil het voornamelijk gebruiken voor mijn kaaklijn, voor definitie.

1 like

1377932

8 likes

afbeelding

Ben heel benieuwd! Op zalando nu nog in de aanbieding voor 25 euro.

2 likes

Is het toch nog gelukt

Had hem ook besteld, kwam vandaag binnen, was ie beschadigd :sob: echt huilon