Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Ik ben ongeveer 8 min bezig per been (maar ik ben ook sloom :stuck_out_tongue: ) En qua pijn valt het heel erg mee, hangt ook van de sterkte af, maar als ik het op de hoogste stand zet dan voelt het alsof een elastiekje zacht tegen je aankomt. Ik doe alleen mijn onderbeen, want bovenbenen zijn niet nodig. Daarnaast ook bikinilijn (ruim genomen bikinilijn, dus ook een stukje op mijn venusheuvel) en oksels.

Ja de prijs was voor mij dus ook een issue omdat ik niet eens zeker wist of het wel zou werken, vandaar dat ik nu een abonnement heb genomen bij Philips. Je kunt kiezen tussen een Lumea die hiervoor gebruikt was of een nieuwe Lumea (koos voor de nieuwe want scheelt toch maar 5 euro per maand). Ik betaal nu per maand 40 euro en als ik na een paar maanden opeens besluit dat ik het wil kopen, wordt dat bedrag wat ik tot dan maandelijks heb betaald (bijv na 5 maanden 200 euro) van het koopbedrag af gehaald en mag je het apparaat na bijbetaling van de rest houden.

1 like

8 minuten vind ik nog heel erg mee vallen. Had eerder iets van 20 minuten gedacht! Elastiekje zacht tegen je been valt mee, dat is goed te verdragen.

Ik zag dat Philips inderdaad een abonnement vanaf € 34,95 aanbood, maar ze hadden ook een ‘actie’ dat je het 90 dagen kon uitproberen. Mocht het niet bevallen, dan kon je het retourneren onder bepaalde voorwaarden. Nog een andere mogelijkheid die ik tegen ben gekomen, is aanschaffen bij de ING voor 4.000 punten en € 332,00. Alsnog een smak geld voor iets waarvan je niet weet of het effectief genoeg is. Misschien dat ik tóch maar eerst de 90 dagen proef ga doen :thinking:

1 like

Nieuwe pennen.

3 likes

Mijn druivenpitkussen (de schouder-variant) van trauki.de is binnen en even een kleine review:

  • super zachte stof en zachte vulling
  • voelt niet zwaar op je lichaam
  • snelle verzending
  • hele goede prijs/kwaliteit verhouding
  • perfect formaat om op je schouders te laten rusten

echt 10/10 would buy again :stuck_out_tongue: Ik slaap elke avond met zo’n kussen en nu met het verplichte thuiswerk gebruik ik het ook overdag. Ik wil geen andere meer.

6 likes

Aanvulling op wat @Yzile zegt ligt het ook aan de sterkte van het apparaat, maar door door bv hormoonsveranderingen kan het zijn dat er nieuwe haargroei plaatsvind, terwijl je met de laser behandeling alle actieve haarfollikels wel effectief hebt gepakt.

Zo kan het ook zijn wanneer je onderbehandeld/een te lage instelling gebruikt/een slecht apparaat gebruikt je haarfollikels die niet actief zijn wel opeens triggert om te gaan groeien.

1 like

Guys er is een ontharingstopic

Gezichtscreme bijna op, Niacinamide bijna op. Tevreden over, dus deze set besteld met 30% korting via Lookfantastic. Stuk goedkoper dan de creme die ik gebruik via de schoonheidssalon. (ook al is die heel fijn)

9 likes


Broek van Maje via Vinted

Top van Bevza via Vestiaire

16 likes

Broeken van h&m. Ik hoopte dat eentje zou passen, dus wat verschillende maten besteld, maar ze passen allemaal. :woman_shrugging: :grin:

En deze.

image

formaat

Mijn man was over de zeik omdat hij dacht dat dat bad in de weg zou staan en nergens opgeborgen kan worden. Ik bleef bij hoog en laag beweren dat hij in de kast op de wasmachine/droger kon staan, dus gewoon besteld. Komt hij binnen… is het een gigantisch ding!!! Hij is echt veel groter dan ik dacht. En past dus niet op de wasmachine :grimacing:
Maar het is gelukt om hem in de kast ernaast te krijgen. :cold_sweat: Ik heb nog niks gezegd, kijken of hij straks gaat zoeken waar het bad gebleven is.

42 likes

Als ik jou was ging ik er onder zitten, vlak voordat hij thuis komt. Muisstil…
En als ie er dan aan gaat zitten óf voorbij loopt opspringen en keihard BOEH roepen :laughing:

Moet ie maar niet over de zeik raken :face_with_hand_over_mouth:

15 likes

Hahahaha :joy:
Kleine kans dat hij daar vrolijker van gaat worden, maar wel leuk! :smile:

1 like

Waar zijn de broeken van? :heart_eyes:

Sorry, zal het erbij zetten. Van H&M!

1 like


Zocht nog een zwarte mantel, maar wilde er niet heel veel voor betalen. Deze is nu 49,99 in plaats van 89,95 bij Zara :tada:


Vestje, ook Zara

8 likes

Oh ook een leuke! Ik heb deze bij Zara besteld. Van 139,- naar 59,99
Hoop dat hij mooi is :raised_hands:t4:

6 likes

Heb je een linkje van de twee spijkerbroeken? :blush:

Ik heb gegoogeld, en gevonden:

image

1 like

Heb ze via de Mango app gekocht. Die donkerblauwe is de Soho skinny jeans. En die donkere is de Soho skinny jeans high waist. Als het goed is moet je je zo kunnen vinden

1 like

@Daytona heeft die in het zwart. Of zoek je specifiek de gele?



Jurkjes: Zara
Rokje en vest: Asos

14 likes