Een huppeldepup burrito. Die zijn zo kwetsbaar! Je kijkt ernaar en er valt zo’n groen dingetje af. Maar wel heel cute
Ik denk dat je gelijk had, ik was gewoon een dag te vroeg. Het is nu op voorraad
Waar komt die broek vandaan?
Haha deze heb ik ook gekocht via LF vanmorgen! Ben heel benieuwd naar het masker.
Een paar van deze om mijn bad ritueel (ja het befaamde FF bad) af te maken. Baby op bed, ik in bad, kopje thee ernaast, lekkere zweefteef muziek op én een maskertje…oooh is het al bijna weekend?!
Ah leuk!! ik ben benieuwd of ze beetje snel zijn met verzenden. Zie nu in portaal dat het als het goed is morgen verzonden gaat worden. ben benieuwd.
Edit; oh lol ik krijg nu verzend bevestiging. Komt tussen 16-17 nov met dpd
Een voetenwarmer!
Ik krijg zulke koude voeten tijdens werk, en deze heeft ook nog eens een massagefunctie
living the sexy beast droom
Hoop maar dat het past want: maat 46
Super mooie items! Zou je willen laten weten hoe ze zitten? Ik heb dezelfde maat namelijk en zoek al een tijdje naar zulke pakjes
Ja natuurlijk! Ik heb ook naar de reviews gekeken op she in en ik zag ook veel meisjes die foto hadden gepost, maar ik heb van alles gewoon de grootste maat besteld want ik ben bang dat het anders niet past, en groter maakt mij niet zoveel uit… zulke pakjes zijn nooit echt groot hahaha
Dank je wel! Hopelijk passen ze, want meestal zijn die pakjes echt heel klein jaa. Zou wel super chill zijn voor die prijs ook.
90% kamp 10 % karl lagerfeld
Hondentrui van aliexpress
Josh v mascha planner (SHAME)
En glitter top van my jewelelellery
Deze kalender van vorig jaar is zo leuk! Ik ben laatst speciaal voor de adventkalender weer naar Primark gegaan, maar die van dit jaar is echt gericht op kinderen met haarspeldjes et cetera erin.