Ja he, ook die posters zijn mooi. 
Ik wilde een pizzarette kopen maar hoopte dat hij met black friday in de aanbieding zou zijn. Dat viel dus best tegen dus wilde hem al gewoon bij blokker kopen. Daar was hij van de week opeens uitverkocht (echt bij twee filialen hier in de buurt en ook online). Zag ik gister dus opeens dat hij bij de aldi in de aanbieding is! Nog een luxere versie ook. Dus nu helemaal happy, einde verhaal.

Ik ben een beetje bezorgd over mijn BF order bij Weekday nu het moederbedrijf zich een paar dagen geleden failliet heeft verkondigd. Ik heb na mijn order (de 28e) ook niets meer gehoord behalve een order bevestiging. Wel geruststellend dat ik hier zie dat pakketjes binnenkomen!
Verwar je het niet met topshop? Weekday is van h&m en die is zover ik weet niet failliet
oh ja volgens mij heb je gelijk! thanks
Omg m’n Black Friday- bestelling is binnen en het is amazing
I’m in love met deze jas:
en m’n elektrische tandenborstel is ook binnen, haha.
Kerstcadeautjes voor een lezer 

Ik zou zo graag in jouw boekenkast willen snuffelen
Ik zal een keer foto’s plaatsen in het show je boekenkast topic! Eerst eens goed opruimen hahaha
Ik wil alles hebben😍
Misschien buiten met haarspray insprayen
Ik had niet verwacht dat dit zo heerlijk zou zijn 
echt een mega dik dekbed. Heerlijk. Kon wel janken net
Laat je weten hoe die bevalt? Ik moet niet per se afvallen maar mijn 30 stappen per dag zijn bedroevend. Wat extra lichaamsbeweging is welkom en in dat koude, natte, donkere weer kom ik niet buiten haha
Waar heb je deze gekocht?
Ik heb hem ook en hij is echt top. Ik gebruik hem nu twee jaar best intensief en het is super fijn om gewoon voor de tv in je woonkamer te kunnen fietsen. Hij is wel heel basic dus je kunt niet meer dan van zwaarte wisselen. Wel heel handig dat je hem in kunt klappen en met wieltjes kunt verplaatsen.
Oe als je ‘m met nieuwjaar aan doet gaan we twinning 2021 in! Vind hem trouwens in het echt zoveel mooier dan op deze foto.