Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Impulsaankoop want ik voel me dikker worden met de minuut tijdens de lockdown.

10 likes

Ik had niet verwacht dat dit zo heerlijk zou zijn :sob::sob: echt een mega dik dekbed. Heerlijk. Kon wel janken net

25 likes

Laat je weten hoe die bevalt? Ik moet niet per se afvallen maar mijn 30 stappen per dag zijn bedroevend. Wat extra lichaamsbeweging is welkom en in dat koude, natte, donkere weer kom ik niet buiten haha

2 likes

Waar heb je deze gekocht?

Ik heb hem ook en hij is echt top. Ik gebruik hem nu twee jaar best intensief en het is super fijn om gewoon voor de tv in je woonkamer te kunnen fietsen. Hij is wel heel basic dus je kunt niet meer dan van zwaarte wisselen. Wel heel handig dat je hem in kunt klappen en met wieltjes kunt verplaatsen.

2 likes

Oe als je ‘m met nieuwjaar aan doet gaan we twinning 2021 in! Vind hem trouwens in het echt zoveel mooier dan op deze foto.

1 like

Van mijn Vinted aankopen (edit: verkopen bedoel ik natuurlijk) een Concert Ukelele van Carvalho gekocht, hopelijk komt hij snel binnen en kan ik nog kerstliedjes oefenen :stuck_out_tongue:

13 likes

Mooie prijs ook! Ik vind zelf echt lekker om elke dag gewoon even te doen tijdens een serie, tijd vliegt voorbij dan :grin:

2 likes

borduur.PNG

13 likes

wat is dit eigenlijk? :sweat_smile:

Ik gok zo’n ring voor borduren haha

1 like

@Foucher

Een standaard om je borduurring in te klemmen. dan heb je beide handen vrij. Dit is een tafel model, of je kan hem op de bank onder 1 been schuiven

2 likes

Heel mooi! Love die kleur ook

1 like

Beetje een late reactie maar alsnog keihard geinfluenced door jullie allemaal. De vrouw in de winkel was ook zo enthousiast (‘jongens in studentenhuizen gebruiken dit zelf, kun je het geloven???’) dat ik nu helemaal excited ben om t te proberen

20 likes

Poging nr 2. KutVinted

24 likes

top van de sissy boyyyy

14 likes

Jaa het is mijn oud&nieuw outfit :dancing_women: zoveel mooier in het echt inderdaad

2 likes

Hi hi! Ik heb een vraagje aan de plastic bad-kopers. Zijn jullie mannen (partners, huisgenoten, vader, broers) hier blij mee? Ik wil er misschien een aan mijn broer geven, maar ik weet niet of hij het kan waarderen. Bij ons ouderlijk huis ging hij wel graag in bad.

Ik ben benieuwd waarom dit afhankelijk zou zijn van gender :thinking:

2 likes

Ik denk dat of iemand er blij mee is meer afhangt van of iemand houdt van in bad gaan dan van geslacht, dus denk dat je broer er wel blij mee zou zijn als ie graag in bad gaat!