Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Zuko :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Laat 2021 maar beginnen. En omdat ik bijgelovig ben, heb ik hem weer bij een zaak gekocht waar ooit miljoenen zijn gevallen :woman_facepalming:t2:

24 likes

De vorige is vol, nooit gedacht dat me dat zou lukken

22 likes

Wat is dit voor leuks?

Misschien even gek, maar mag ik vragen wat je met zo’n poppetje doet?
Ik heb ze wel vaker voorbij zien komen en ik vraag me dat altijd af
Speel je er mee… of zet je ze in een kast als een soort verzameling, of…?
Ik vind het heel tof maar zou zelf niet goed weten als ik het heb gekocht, wat dan? :grin:

1 like

Ja het zijn verzamelobjecten! Ik had er een paar jaar terug vrij veel, maar heb dat teruggebracht naar bepaalde thema’s. Ik ben gek op Avatar (The Last Airbender/Legend of Korra) en verzamel die pops dus wel. Ik zet ze in mijn boekenkast neer, bij mijn plank waar alleen Avatar boeken et cetera op staat. En verder her en der verspreid (maar wel in de boekenkast).

De meeste mensen die pops kopen verzamelen ze en er zijn pops die zeldzaam zijn (niet meer gemaakt, beperkte oplage) en waarvoor sommigen dus letterlijk honderden euro’s betalen haha. Aan mij niet besteed hoor.

3 likes

heel benieuwd!

7 likes

nice! thanks voor je uitleg :relieved:

Ben het hier zo mee eens. Zou Robin Hobb ook aanraden voor een zelfde feel qua hoeken maar dan wel goed geschreven :grimacing:

2 likes

Ik vind dat ook niet zo goed haha, Tad Williams dan weer wel, je kan ook echt merken dat Martin hier veel inspiratie uit gehaald heeft.

1 like

oeh ik ben heel benieuwd naar je argumenten, maar misschien moeten we dan verplaatsen naar het boekentopic :joy:

@Kurisu jajaja Robin Hobb! Kennen jullie Juliet Marillier ook? Beetje zelfde categorie, echt heeel goed.

4 likes

Ja, Juliet heeft ook fijne boeken! Echt van genoten.

2 likes

Ik antwoord uit enthousiasme even voor @hereandnow maar het is een boekje waar je elke dag antwoord moet geven op een vraag. En dan heb je ruimte om dat 5 jaar lang te doen. Ik ben al in m’n 3e jaar van m’n tweede boekje, dus ik doe het al 8 jaar. Echt leuk om die antwoorden te vergelijken!

Ik heb er ook 1 met de ruimte voor 1 zin per dag. Ook leuk! Ik deed het heel trouw eerst elke dag maar nu doe ik het eens in de zoveel dagen. Leuk (kerst)cadeau ook!

2 likes

@Kauai klopt inderdaad! Grappig om terug te zien wat ik 5 jaar geleden antwoordde op bepaalde vragen. Vaak schrijf ik ook dingen als extreme temperaturen op en als ik iets leuks heb gedaan schrijf ik dat ook kort op. Elke dag blik je dan automatisch weer terug en is het mooi om te zien hoe je leven stiekem toch veel veranderd. Ik hoop deze ook weer vol te krijgen, 8 jaar is al lang, maar wel heel leuk!

1 like

@GroenTakje oh dat is leuk! Ik heb die met one line a day inderdaad en die doe ik gewoon niet. Ik ga 'm weer eens op m’n nachtkastje neerleggen kijken of ik het weer kan gaan doen. Ik vind het namelijk wel superleuk om terug te lezen.

@Falkor oeh veel plezier!

2 likes

Schermafbeelding 2020-12-18 om 18.11.18
Vaas. Ben benieuwd hoe die in het echt is.
Schermafbeelding 2020-12-18 om 18.12.10 Schermafbeelding 2020-12-18 om 18.12.48

3 likes

afbeelding

Rotan poef via mp

14 likes

Ik ben verliefd

53 likes

Waaar? :heart_eyes:

Sneakerdistrict!

1 like