Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Ohh jij wel! Mijn man had zich zomaar ingeschreven voor zichzelf (doet ie normaal altijd alleen als ik zeg hoe, wat en waar :joy:) en die had natuurlijk weer een L

Kerstcadeau’s

Samenvatting

Moeders

tweezerman x2, ook voor mezelf

Schoonouders

Nu maar hopen dat alles op tijd binnenkomt, maar heb al gezegd dat ik mogelijk aan nieuwjaaracadeaus doe ipv kerst 🥲

8 likes

Kopen er hier wel een mensen bij v a n i l i a? Ik heb daar nog nooit wat gekocht en zag daar nu een aantal items… maar vind zelf nog wel prijzig… is de kwaliteit de prijs waard? Of is het vooral naam wat je daar betaald?

1 like

Hier, op FF, hebben mensen daar wel eens wat over geschreven en het gros was tevreden met de spullen van dat keten. Zelf heb ik er ook positieve ervaringen mee. Al koop ik er niet vaak iets want het is me vaak iets te basic.

1 like

Heel vaak! Er is nog niks van kapot gegaan en het blijt allemaal mooi. Kledingstukken daar zijn veelal van goede, stevige stoffen die mooi vallen. Ik ben iig een hele tevreden klant.

Jammer dat je nu alleen online kunt bestellen, want daar winkelen is superfijn door de goede service.

1 like

Simpel is echt mijn favoriete kookboek! Nog niks uit gemaakt dat niet in de smaak viel :heart_eyes: vooral de aubergine met kerrieyoghurt en granaatappelpitjes is een hit hier.

4 likes

Vastbesloten om sterk deze corona periode uit komen :facepunch:

7 likes

Dit keer met onderbroek?

1 like

8 likes

Ik was vandaag aan het sporten in de boxershort van m’n vriend want mijn sportbroekjes zitten in de was. Telt dat ook? :rofl:

1 like

Waarvan is die broek? Might need it :heart_eyes:

Vero Moda! Met glitters🥰

Ik had de glitters gespot :smirk: En ik ga nu linea recta naar die site

Edit: besteld! Vond het wel lastig inschatten met de lengtematen, bij strakke broeken rimpelt het wat bij je onderbenen als ie te lang is, maar hangt ie niet op de grond. Bij wijde broeken wil je niet dat ie op de grond hangt, maar hoogwater staat ook weer super lelijk.

1 like

@JeMoeder ja vroeg het me af omdat veel wel synthetisch is of het dan houdt maar dan weet ik het. En ga ik investeren in betere basics.
@Molotov @Shadina

1 like

omg ik moet deze hebben!

1 like

Ivm verhuizing ongeveer al mijn meubels verkocht, dus vanwege dat en een dosis zelfmedelijden de volgende idiote aankopen gedaan :+1:t3:

image

iPad Pro + Apple Pencil

image

Bookcase erbij

image

En een screenprotector die het moet laten lijken alsof je op echt papier tekent/schrijft

38 likes

Meteen besteld toen ik ze hier zag!

25 likes

Oh, misschien ook wat voor mij.
Benieuwd wat je er van vindt.
Ik heb het opgeslagen om later te bekijken of het wat voor mij is.

Allebei cadeaus

5 likes

Oh die zijn mooi :star_struck: Waar heb je ze besteld?

1 like