Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Ik ben ook verliefd! :heart_eyes:

1 like

Dit ziet er echt chill uit

1 like

Heb je deze al ontvangen?
Heb wel eens mooie sneakers gezien van sneakerdistrict maar geen idee of ze betrouwbaar zijn en of je makkelijk kan retourneren enz

Betrouwbaar sowieso! Retourneren weet ik niet

1 like

Nog niet! Ze waren wel mega snel met verzenden, dus beetje afhankelijk van Postnl wanneer ze binnenkomen, maar ken wel meerdere mensen die tevreden over ze zijn! Retouren weet ik idd niet

1 like

Ze worden ook bij Zalando verkocht!

1 like

Nu wel hele tijd: i’m yelling timberrrr! You better move you better, dance - in mijn hoofd.

4 likes

Burn out topic! (Members only)
Veel sterkte en je mag altijd je verhaal doen :slight_smile: Er is daar veel te lezen ook.

Ohhh deze heb ik gister ook besteld :hugs:

1 like

Zelf retourkosten betalen iig.

1 like

Ik heb die 5 boeken (ik geloof dat dit van de game of thrones is?) in het Engels. Maar kwam er niet goed in. Beetje te zwaar misschien voor me. Maar is het de moeite waard? Want dan ga ik het nog een keer proberen, nu met quarantaine zoek ik iets om te doen haha. Heb wel een teer zieltje, is het dan iets voor mij? :stuck_out_tongue:

1 like

Bij Za.la.ndo lounge. Ik heb volgens mij nog nooit de volle mep betaald voor mijn favo spijkerbroeken haha.

9 likes

21 likes

M’n favoriete broek van Free People in de kleur die ik ook nog graag wilde :heart:

33 likes

Ohh jij wel! Mijn man had zich zomaar ingeschreven voor zichzelf (doet ie normaal altijd alleen als ik zeg hoe, wat en waar :joy:) en die had natuurlijk weer een L

Kerstcadeau’s

Samenvatting

Moeders

tweezerman x2, ook voor mezelf

Schoonouders

Nu maar hopen dat alles op tijd binnenkomt, maar heb al gezegd dat ik mogelijk aan nieuwjaaracadeaus doe ipv kerst 🥲

8 likes

Kopen er hier wel een mensen bij v a n i l i a? Ik heb daar nog nooit wat gekocht en zag daar nu een aantal items… maar vind zelf nog wel prijzig… is de kwaliteit de prijs waard? Of is het vooral naam wat je daar betaald?

1 like

Hier, op FF, hebben mensen daar wel eens wat over geschreven en het gros was tevreden met de spullen van dat keten. Zelf heb ik er ook positieve ervaringen mee. Al koop ik er niet vaak iets want het is me vaak iets te basic.

1 like

Heel vaak! Er is nog niks van kapot gegaan en het blijt allemaal mooi. Kledingstukken daar zijn veelal van goede, stevige stoffen die mooi vallen. Ik ben iig een hele tevreden klant.

Jammer dat je nu alleen online kunt bestellen, want daar winkelen is superfijn door de goede service.

1 like

Simpel is echt mijn favoriete kookboek! Nog niks uit gemaakt dat niet in de smaak viel :heart_eyes: vooral de aubergine met kerrieyoghurt en granaatappelpitjes is een hit hier.

4 likes