Klein cadeautje voor opa, per post. Dit jaar helaas geen kerstbrunch
Wat uit mijn favorietenlijstje van Bol, kerstcadeautjes van mezelf en voor mezelf.
Kreeg van een vriendin nog een fles Licor 43, en van oma een fles wijn dus ik kan me lekker bezatten en zwelgen in zelfmedelijden met kerst en oud & nieuw. Zin iiin.
Ik ben heel benieuwd naar die screenprotector en of 'ie bevalt!
Nadat ik ze hier weken geleden in dit topic had gezien en verliefd werd, had ik me heel lang in weten te houden, maar ik bleef er maar aan denken en nu waren ze 50% korting ;-; Hopelijk passen ze want ze waren er alleen nog in maat 40, en ik heb eigenlijk 40,5 in vans
Jaaaa! Je gaat er geen spijt van krijgen!
De mijne vallen net ietsje te groot, met een zooltje zitten ze precies perfect dus ik denk dat het wel goed komt qua maat!
Ik kan niet meer vinden wie het vroeg. Maar ik heb ze al binnen echt super snel! Maat valt zoals ik altijd heb 38 in onder andere Adidas en fila. Zitten al meteen super fijn. Ik vind ze in het echt nog mooier dan op de product foto’s.
Leuk! Wat ga je maken?
Wauw ik ben ook verliefd! Maar heb net twee paar nieuwe schoenen besteld, dus dit zou overkill worden, maar, zo mooi.
@Hacienda wat voor soort zooltje draag je erin? Ik heb steunzolen, en daarmee vaak maat 39. Zou 38,5 dan passen met steunzolen erin?
Nu ben ik ook verliefd maar bijna alle maten uitverkocht zie ik Super mooi!
Ik was het! Ging om de breedte, maar ben er inmiddels achter dat ze mij te smal gaan zijn.
Ze zien er super uit
Wauw, mooi! Ben nu al benieuwd naar het eindresultaat
Niet te veel verwachten plz. Ik heb tot nu toe alleen sjaals en mutsen gebreid en nog nooit iets zelf verzonnen
Haha, het is maar door te doen dat je het leert he
Daarom! Ik kan het altijd nog uit elkaar halen
Oooh superleuk zeg!!!