De wreef is normaal, maar sluit wel behoorlijk nauw aan op de voet. En ik heb een maatje groter genomen, maar dat geeft vooral meer ruimte bij de tenen. Midden op de voet zat het de eerste dag zelfs wat strak. Maar met dikke sokken waren ze vrij snel opgerekt. Ik denk trouwens niet dat ik het relaxt ga vinden als ik er zooltjes in stop, maar wie weet rekt het dan ook weer op, moeilijk te zeggen. Ze vallen iig wel eerder krap.
Ja is hele goede kwaliteit, mooie stoffen, mooie snit.
Sommige dingen wel vind ik wel bijzonder hoor! Ik heb een superleuke nep suede broek met wijde pijpen daar besteld en die is best wel ‘anders’. Niet supercrazy wat niemand draagt, maar iig niet per se onopvallend.
Ja die tops pas ik dus allemaal niet, vanwege m’n schouders echt klote want ze zijn heel mooi.
Die was in het roze ook al zo tof
Ja ik heb even getwijfeld, maar was toch iets te kleurrijk voor mijn persoonlijkheid.
Maar deze is net zo tof.
Ja, ik word er ook zo blij van!
Ja! Thanks
Van Mango via Zalando!
Haha ja meer actie zit er dit jaar niet in
Nakd
Dit is echt mijn laatste poging om daar iets te bestellen want ik vind het eigenlijk echt een kut webshop. Nog nooit wat gehouden. De kleuren zijn altijd anders dan op de foto, slechte kwaliteit voor de prijs die je betaalt maar ik wil perse een bruine puffer en dit was ongeveer de enige website waar je die ook hebt
Jij kan zo je eigensportschool gaan beginnen joh.
Je laat truivriendin toch niet weer langskomen om te profiteren he?
Ja als ik nou een mooie garage had om het allemaal in te zetten was ik echt blij geweest maar dit komt ook in de woonkamer te staan. Nee is ze nooit geweest (wilde ze wel) en mijn vriend zei echt letterlijk hetzelfde als jij net
Ik had een HEMA cadeaukaart gekregen dus mooi moment om nieuwe handdoeken te kopen.
En had vorige week ook nieuwe keukenhanddoeken gekregen en 2 nieuwe theedoeken dus nu nog 2 erbij en ik heb alles nieuw, ook wel keertje lekker.
#geinfluenced