Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Hahaha jaaa dat klopt ook écht want zijn vachtkleur is ook lilac!

2 likes

Dolce gusto adventkalander :raised_hands:t2:

11 likes

Waar vandaan?

De Engelse versie was wel een stuk goedkoper, maar die levertijd was een stuk langer en daar had ik geen zin in :face_with_hand_over_mouth:

11 likes

Brabantia aansteker voor mijn geurkaarsen. Kleur is in het echt wat meer terracotta

18 likes

Wow. Hier krijg ik het warm van.

Ik wist niet dat ik verlieft kan worden op een aansteker maar wat is die oogstrelend mooi :heart_eyes:

3 likes

Dit is het forum waar je opeens verliefd wordt op een ‘design’ vuilnisbak of een mooi vormgegeven stofzuiger. Alles kan. :stuck_out_tongue:

44 likes

Oh en Zout, Vet, Zuur, Hitte ook. Ben benieuwd @Marquez :smile:

1 like

Super leuk! Krijg je geen spijt van denk ik :smile:

1 like

48 likes

Fuuuuuuuuuck dit is precies wat ik wil

2 likes

Als je het nu niet in huis hebt kun je in plaats daarvan ff een bolletje met boter en hagelslag pakken :stuck_out_tongue:

1 like

Ohhhhhhhyesbby

Gewoon bij de Appie! Mijne had zo’n speciaal display staan

1 like

Ben op zoek naar dit h&m vloerkleed en kan het ineens niet meer op de site vinden?

Cadeautje voor m’n vriend. Kan hij z’n eigen boompje kweken :grin: op geefeenboompje.nl

19 likes

Oh wat een leuk idee dit!

1 like

Oh wat zonde! Ik heb deze ook in mijn winkelmandje zitten dus ik ben ook wel benieuwd naar hoe die bij anderen zit

Ik vind persoonlijk dingen van &OS sowieso vrij kort vallen, moet met tops/blousejes ook altijd een maat groter nemen omdat het gewoon te kort is.

1 like

Ik heb hem!!! Gisteren stond opeens de set op Vinted en nu kan ik eindelijk gaan rusten. Mijn autistische verzamelwoede is nu weg :no_mouth:

55 likes