Is dat jouw hondje op de foto? Hij is echt een fotomodel.
Hahhaha ja die is van mij en het is echt hilarisch hoe erg hij poseert op een foto is denk ik het enige wat ik hem heb geleerd
Omg echt fantastisch, lekker kleurtje ook
Ik hoop dat dit hier het juiste topic voor is! Ik wil graag een jurk met lange mouwen, voel me fijn in zwarte kleding en vind de print (kleine bloemetjes) ook erg leuk, maar ik twijfel of dit model me te ouwelijk staat. Ik heb erg brede schouders en grote borsten en voel me snel een moeke in jurken.
Zal ik deze jurk kopen?
- Ja.
- Nee.
0 stemmers
Staat je prachtig en totaal niet moeke-achtig of teveel schouder/borst!
Ears on fleek
Waar is de leuke jurk van?
H&M, staat op de spiegel
Bh van Hunkemöller. Meestal laat ik Hunkemöller bh’s liggen, maar de print en hoe die er op de foto uit ziet zorgt dat ik het wil proberen
Sorry @anon28710462 ik heb het verpest
Gewoon gevalletje nmsvpe, dus vooral niet naar mij luisteren!
Lijkt wel alsof Metcons niet slijten he
Haha nee, heb een paar van 2,5 jaar geleden die echt nog als nieuw eruit zien. Maar ja, hè, oud modelletje. Kan ik natuurlijk niet mee aankomen in de box

Seaweed deepcleansing 2x, seaweed pore-cleansing 2x, vanilla pumpkin handcreme 2x en 1 warm vanilla handcreme.
Subtotaal 74 euro
25% korting met BF; -€14,25
Handcremes waren nu voor 4 euro; - €5,00
Gratis bezorging boven 30 euro
= totaal €54,75.
Bijna 20 euro korting op producten welke ik dagelijks gebruik. vorig jaar had 25 euro korting op de reinigers en kan ik weer even vooruit. Ik haal deze dingen eigenlijk altijd met korting. cause shit is expensive.
Mijn eerste adventskalender