elke keer als ik dat ‘chickslovefood’ voorbij zie komen maak ik er toch automatisch chicks love dicks van.
Mwah, op zich betekent duur niet automatisch lekker(der), zoals bij bijna alles. maar ik vind Moët (of eigenlijk vooral Pommery) wel lekkerder dan ander champagnes uit de supermarkt (tenzij iemand nog een goeie tip heeft voor een goeie droge supermarkt champagne! Ik ben nog geen echt lekkere tegen gekomen in ieder geval).
@Stofdoek geniet er van! Kennissen van mij die in de entertainment werken en dus amper inkomen hebben, zijn dit jaar rechtstreeks naar een leverancier in Frankrijk gereden om groot champagne in te kopen en die weer door te verkopen. Dus ik heb daar samen met m’n zus besteld. Ben heel benieuwd of hij lekker is, maar de omschrijving en Vivino reviews zagen er goed uit.
Zoals @360 al zegt, duur is niet altijd beter, maar van Moët weet ik dat het het geld waard is. Je hebt ook prima prosecco (Italiaans) en cava (Spaans), maar champagne is ook vaak duurder omdat het een PDO (beschermde oorsprong) product is. Het moet uit de champagne streek komen en de prijs wordt daardoor ook wel uitgebuit.
@360 cool van die vrienden van jou! Innovatief, ze moeten toch wat in deze tijd!
Ah. Bedankt voor de uitleg.
Geniet ervan!
Heel leuk, waar is de blouse van?
Dankje! De blouse is van Sézane, een Frans merk. Ik kwam er terecht via whensarasmiles.nl, de kleding wordt onder eerlijke arbeidsomstandigheden gemaakt. Hier kan je hem vinden https://www.sezane.com/fr/product/chemise-pierro/imprime-fleurs-violettes.
Klopt @monkeyslut! Ik moet ze nog binnenkrijgen, hoop dat ze net zo zullen zitten zoals op de foto. Ze zijn in nog meer kleuren/wassingen te koop.
Wordt die kaars dan ook als brandende fakkel bezorgd?
De geruite broek
Ik ben er alleen totaal nog niet over uit of ik die cardigan wel ga houden. In het echt is hij donker blauw. Mja eerst maar wachten wanneer het binnenkomst.
Niet gelijk kwijt raken he.
Oehh heerlijk! Ik ben in de zomer naar de champagnestreek geweest en heb daar een paar flessen gekocht bij een klein familiehuis, ik denk dat ik er eentje tijdens oud&nieuw ga open maken. Het mag wel goed gevierd worden dat dit jaar eindelijk voorbij is
Hardloopsokken die langer zijn dan enkellengte:
Hoofdband voor mijn koude oortjes: