Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Ah thanks, dan is het helaas niet zo mijn ding. Zelfs met goede basis heb ik snel last van creasen, plus ik haat het om met mn vingers in zo’n potje te gaan :sweat_smile:

Kerstpakketbon ingeleverd voor kerstballen in de sale.

30 likes

Love mijn rijstkoker! Cupje rijst wassen en een cupje water erbij, aanzetten en klaar. Geweldig :tada::blush:

Ohhh :joy::ok_hand: hahahaha

1 like

Cool waarvan?

Bijenkorf allemaal :slightly_smiling_face:

1 like

Schoenen saai en shirt inderdaad alleen leuk als je de muziek luistert, leuk vindt en band kent.

9 likes

Als je het shirt leuk vind mag je het van mij best houden, maar ik vind het wel een beetje gek (daarom heb ik terugsturen gestemd)

1 like

Weer een van mijn lijstje kunnen afstrepen​:drooling_face::smiling_face_with_three_hearts:

44 likes

Ohhh die zijn heel leuk! Waar heb je die vandaan getoverd?

1 like

MP! Komen uit 2018. Misschien op stockX? Of goat?

1 like

Ohh ik ben jaloers! Ik ga kijken. Hoe heten ze?

Linkie in je pb

1 like

Pre-order, word gesigneerd ook nog! :heart_eyes:

9 likes

Houden joh, ik heb momenteel een shirt van Nirvana aan. Ik ken wel meer dan alleen Smells Like Teen Spirit en luister vaak genoeg naar luidere bands maar ik ben geen fan ofzo.

Als het nu Megadeth of Slipknot was, ok da’s misschien net ietsje anders maar een band als AC/DC wordt gewoon overdag op commerciële radio gespeeld, toch?

5 likes

Hahaha ik heb op kerstavond dronken dit besteld

Ik was het helemaal vergeten totdat ik net de bevestiging mail las, het is ook helemaal niets voor mij haha?? Maar er zit zo’n jade roller bij dus ik laat de bestelling maar staan.

24 likes

Victoria secret heeft weer sale -60%

18 likes

Ik heb een andere kleur hiervan, echt top! Geen fallout, blijft goed zitten, prachtige intensiteit van de kleur en glitters.

1 like

Bij mij creaset hij niet als ik de primer van urban decay eronder gebruik!

2 likes

Mijn huid moet even normaal gaan doen.

En deze nog

7 likes