En waar zijn de broeken van? Mooi model!
Klopt @monkeyslut! Ik moet ze nog binnenkrijgen, hoop dat ze net zo zullen zitten zoals op de foto. Ze zijn in nog meer kleuren/wassingen te koop.
Wordt die kaars dan ook als brandende fakkel bezorgd?
De geruite broek
Ik ben er alleen totaal nog niet over uit of ik die cardigan wel ga houden. In het echt is hij donker blauw. Mja eerst maar wachten wanneer het binnenkomst.
Niet gelijk kwijt raken he.
Oehh heerlijk! Ik ben in de zomer naar de champagnestreek geweest en heb daar een paar flessen gekocht bij een klein familiehuis, ik denk dat ik er eentje tijdens oud&nieuw ga open maken. Het mag wel goed gevierd worden dat dit jaar eindelijk voorbij is
Hardloopsokken die langer zijn dan enkellengte:
Hoofdband voor mijn koude oortjes:
jullie herinneren mij er aan dat ik nog nieuwe extra verstevigende sokken moest bestellen. I did it.
Intersport
Lange sokken zijn chill, draag nu ook halfhoge met hardlopen (maar dan wel weer de teen variant haha)
Oeh waar zijn die eerste sokken van?
Weet iemand nog een merk behalve falke die sokken heeft in maat 35-36?
Ik heb maat 35 en sokken 30-34 zijn vaak toch net te klein en 35-38 is veel te groot
Stance, ik heb ze hier gekocht: https://shop.runnerslab.be/nl/product/detail/athletic-catalina-crew-dames/4323464?colour=83902
Conclusie: heb toch ook maar een ander jurkje besteld want deze wel heel erg euhh naakt haha
Waar is die kaars van?