M’n vriend vindt deze foto helemaal geweldig + hij wil iets nieuws voor boven de bank. Hij is volgende week jarig, dus heb als verassing dit wandkleed gekocht. Hoop dat hij hem mooi vindt.
Nieuwe BuJo voor collages! Nu nog even foto’s printen
En ik moest aan de 20 euro komen, dus dan maar dit boekje
Vet! Ik heb die in mijn klaslokaal hangen en de leerlingen vragen er regelmatig naar. Bijzondere foto’s zijn het.
2 afvalgrijpers om mee te nemen tijdens het wandelen. Voornemen voor dit jaar is om vaker zwerfvuil te rapen.
Ik hoop dat dit een forumhype wordt xoxo
Op verzoek van @Twijfelaar: https://www.bol.com/nl/p/afvalgrijper-grijphulp-76-cm-afvalgrijpers/9200000049686407/?promo=basket_818_recentbekeken-MCM-slot_C99__1_&bltgh=qEab7hi6pjnHHvWE9QJEkQ.1.2.ProductTitle
Ik ben al meteen allerlei recepten aan het opzoeken. Wil heel graag vegan macarons maken.
Zie mijzelf echt al elke week wel een keertje bakken.
Voeg ff een linkje toe in die post dan
Edit
Hoe meer je er bestelt, hoe goedkoper het wordt. Wie neemt de distributie op zich? Meteen flashbacks naar EGF
Volgens mij kun je bij sommige gemeenten ook zo’n grijper aanvragen. Om deze hype even te stimuleren
Ik zou dit alleen al kopen om de afstandbediening te pakken van de tafel.
Bij veel gemeentes kun je dit lenen. Dan leveren ze spullen thuis af zelfs volgens mij. Je krijgt dan knijpers en afvalzakken. Misschien nog makkelijker
Die is zo mooi. Als mijn rode ooit kapot gaat koop ik deze. Veel plezier ermee!
Haha lekker een besteltopic openen.
Vriend zegt net dat hij deze besteld heeft, ik geloof hem alleen (nog) niet… hij lachte me eerst namelijk kei hard uit toen ik het liet zien.
Wordt vervolgd.
Waar heb je hem besteld? Bij bol issie uitverkocht
Huh? Deze heb ik besteld, en lijkt ook nog op voorraad.
Spel gebaseerd op een fantasyboekenserie van Brandon Sanderson (dikke aanrader trouwens). Benieuwd of het spel wat is.
Ik heb deze large Trio nu al zo’n drie weken (verjaardagscadeau van vriend+kerstcadeau+ zelf bijbetaald). Niet echt een laatste aankoop, maar wilde deze alsnog posten want kan hem nergens showen en zit echt te genieten als ik er iedere keer naar kijk.
@Clancy denk je dat de structuurjunkie dagboek vergelijkbaar is met de vertellis dagboek?
Scheelt wel in prijs namelijk