Wat is de naam van het lakje?
Het is thegelbottle biab juliette
Mijn eerste mac aankoop (naked lunch oogschaduw) om te vieren dat ik eindelijk weer make-up kan gaan dragen nu m’n eczeem een beetje onder controle is

Wat een leuke dingetjes,wou dat ik handiger was haha
Vanaf morgen het gezonde en sportieve leven weer oppakken, wel in een nieuwe outfit
De top en de legging
Alleen de legging
Ik heb een Lego set gekocht voor mezelf omdat ik het zo schattig vind😂
Waar heb je die cuticle remover gekocht?
Via marktplaats!
Toch maar gekocht en ook met een hoesje erbij omdat die van Ali er altijd 10 jaar over doen
En nog wat hoesjes op Ali:
En dan nu echt aan mijn no buy beginnen (en mezelf gaan terugbetalen)
Nee je hebt nog een screenprotector nodig!!
Die heb ik ook besteld, maar had geen zin om dat plaatje op te slaan, haha. Zonder screenprotector koop ik geen telefoon meer. Ik liet mijn huidige telefoon vallen voor ie een jaar oud was. Inmiddels zijn we 2 jaar en 12 barsten verder
Waar is die planner van? Ziet er fijn uit!
Van Fitmetlotte
Lekker warm blijven door de Decathlon👏
Sport echt veel meer buiten dit jaar maar had daar nog eigenlijk nog niets nieuws voor gekocht dus moest heel vaak wassen. Hoop dat het past!
Ik heb altijd zo’n ruzie met die maten van decathlon. Warme broeken besteld twee maten (een maat groter en twee maten groter dan mijn eigen maat.) Krijg de grootste echt niet dicht!
Terwijl ik die maat ook in een zomerbroek heb en die is wat te groot!
Hahaha ik heb dezelfde planner en een nieuwe outfit gekocht! Succes
Hee die cuticle away heb ik ook. Werkt wel goed maar ben er veelal te lui voor.
Als je de maximale potentie wil zien moet je het smeren op iemand die er nooit eerder wat aan deed zoals je vriend. echt leuk