Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Van Pull & Bear!

1 like

Haha wat een aanfluiting weer, van het hemd dacht ik “oh ja mooi een soort zacht salie-achtig groen”. De schoenen: “ja mooi dat geelachtige, die wil ik!!”. Ja het hemd is dus kaki en de schoenen poepbruin.

En de broek ziet er wel ~ gekleed ~ uit maar is IRL een vodje waarvan het patroon langs geen enkele kant klopt. Ik heb een appelfiguur maar de taille zit véél losser vergeleken met de heupen/dijen? Normaal loop ik tegen het omgekeerde probleem aan. Nu ik de foto van het model bekijk zie ik inderdaad dat het bij haar heupen ook trekt. Kutbroek.
Kutbestelling. Kutmango.

11 likes

Ik had in de zomer een pantalon besteld bij de mango in mijn lievelingskleur. Een pyjamabroek van de Primark die ik al 5+ jaar heb zag er nog netter uit irl. :roll_eyes:

1 like

Ik ben meestal ook vrij tevreden van Mango (behalve hun pantalons dan, maar die vind ik van alle grote ketens ruk) en als ik de kleuren vergelijk met de foto’s zie ik het wel maar fuck ik dacht echt leuk setje met een middelblauwe jeans erbij haha.

Hopelijk heb jij meer geluk!

1 like

Heel leuk! Is de volledige schoen met dat bontje gevoerd, of enkel de bovenste rand?

Ik denk dat ze helemaal gevoerd zijn, maar mocht het niet zo zijn dan laat ik het je weten.

1 like

:partying_face::partying_face::partying_face:

55 likes

Ohhh ik vind dit letterlijk allemaal mooi.
Mag ik vragen waar je alles besteld hebt :grin:

1 like

Haha :black_heart:

Oorbel: Anna+Nina
Tas: Matt & Nat (via zalando)
Lichte broek: pull and bear (via zalando)
Donkere broek: H&M (nu in de sale)
Asics: via Keller (want daar het goedkoopst)
Laarsjes: Sacha (nu 20% korting)

2 likes

Mag ik vragen welke kleur je op de muur hebt? En komt het in het echt overeen met de kleur op de foto?

1 like

Welke kleur bedoel je? Die van de slaapkamer of woonkamer?

Oh sorry, allebei dan graag haha

1 like

Ik hoop dat ze ook echt waterdicht zijn. En wil dat rode en gele eigenlijk nog zwart maken.

4 likes

Haha.
Kleurcode van slaapkamer is d2.23.62.
Kleur van woonkamer (achter bloempot) is cardroom green van farrow and Ball.
En de kleur achter spiegel is cotton van VT wonen.
De groene kleur lijkt in elk licht wel iets anders. Mocht je meerdere foto’s willen dan laat maar weten.

1 like

Bedankt voor je uitgebreide antwoord!!

2 likes

afbeelding

Hotelkamer geboekt voor valentijn en 6 jarig jubileum :exploding_head: nieuwe foundation en kussen via mp

31 likes

Dat bad! :smiling_face_with_three_hearts: Welk hotel is dat?

Dat is de bruidssuite in van der V Eindhoven!

7 likes

15 likes

Jaa vond ze ook zo leuk! Zat er al dagen op te azen maar steeds uitverkocht. Maar 30 euro!!
Alleen nog ff nadenken hoe ik ze ga combineren, zonder dat het te goth lijkt.