Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Dank, topper!

1 like

Eindelijk Lowa’s, mijn man en ik zijn tegenwoordig helemaal ANWB met onze looproute kaart van natuurmonumenten en vogelspotter boekje :sweat_smile: Dus deze konden niet ontbreken, ze lopen heerlijk.

50 likes

Jaaaa Lowa’s zijn sowieso de fijnste wandelschoenen, nu ook de Nijmeegse Vierdaagse gaan lopen? :yum:

2 likes

Dit model heb ik ook, echt heel fijn en gaan superlang mee

1 like

Tot 2020 nooit geweten hoeveel chillkleding een mens nodig heeft. Heb nog geen normale kleding gekocht het afgelopen jaar geloof ik.

Nieuwe joggingbroek voor de afwisseling onder m’n thuiswerkensemble

En een lekker flanelletje voor als de joggingbroek weer uit mag

En ik ben er eindelijk achter wat ik met die stomme ING punten moet want je kan er korting bij de bijenkorf mee krijgen :raised_hands:

28 likes

Ja, ik heb de bijenkorfbonnen met 15% korting bij ING onlangs ook ontdekt en van m’n eindejaarsbonus de Dyson V11 gekocht. Nog steeds abnormaal duur voor een stofzuiger, maar met mn bonus en die korting kon ik het een beetje verantwoorden naar mezelf.

2 likes

Dankjewel voor je antwoord! Je hebt me helemaal geïnspireerd haha, ik ga het ook doen :blush:

1 like

Nieuwe broek!

13 likes

Tweedehands via Abebooks. Hopelijk in prima staat, want ik vertrouw de aangegeven staat nooit op die site. :crossed_fingers:t2:

7 likes

Ik heb een xs (s had ook gekund maar vind het ook wel mooi dat hij nu niet zo huge is). Ben zelf 1.56 dus mouwen zijn hij al snel lang genoeg :sweat_smile: ik denk dat als je een maatje groter dan je eigen maat neemt dat de mouwen sowieso wel lang genoeg gaan zijn!

10 likes

Ik kwam er te laat achter dat alles tegelijkertijd op was, dus deze besteld. Dit pakket kwam ik tegen met korting met de 3 dingen die ik sws moest hebben. Ben benieuwd naar de andere 2 producten. :heart_eyes:

Edit: gekocht bij de Douglas

8 likes

Nachtje weg in een safari suite met valentijnsdag

incl bubbelbad :smiling_face_with_three_hearts:

43 likes

Heb een grote hm bestelling gedaan en daar stond de normale levertijd 2-3 dagen. Weet iemand of dat ook echt zo is of dat het alsnog vet lang duurt?

3 likes

Ongeacht je iets besteld bij de H&M, het duurt op dit moment sowieso vaak wat langer voordat je iets hebt. En soms heb je iets binnen 3 dagen en soms duurt het gewoon een hele werkweek.

2 likes

Deze trui, maar 8 eu, hoe chill.

4 likes

Oh sorry vergeten te vermelden, bij de douglas!

1 like

Ah thanks voor het laten weten! Hij ziet er wel echt mooi uit,ben zelf 1.82 maar wel het proberen waard :slight_smile:

Ik heb zondag iets besteld en het wordt morgen als het goed is geleverd!

1 like

Arket en adidas

8 likes

Ik heb h&m tegenwoordig wel snel, 1-2 dagen!

1 like