Je ziet mensen dit soort laarzen soms ook wel dragen onder een meer lieflijk jurkje. Of meer een streetstyle vibe geven met een hoody etc.
Met een hoodie is wel leuk!
Ik draag geen jurkjes/rokjes boven de knie dus dan weet ik niet zo goed of het met een midi/maxijurk past. Maar een skinny jeans met een hoodie of oversized sweater ofzo is idd wel leuk.
mooi jasje zeg
Ohhh dat jasje is echt beeldig. Waar issie van?
Van Anna+Nina. Is een one size jasje.
Van waar?
Mooi
Alledrie van Hunkemöller. De bovenste twee zijn de triangle bralette Rose. De onderste is de bralette Alexis.
Leuk die zwarte top! Heb je daar een linkje van? En zie je niet de bandjes van je bh door die gaten?
Dank, topper!
Eindelijk Lowa’s, mijn man en ik zijn tegenwoordig helemaal ANWB met onze looproute kaart van natuurmonumenten en vogelspotter boekje Dus deze konden niet ontbreken, ze lopen heerlijk.
Jaaaa Lowa’s zijn sowieso de fijnste wandelschoenen, nu ook de Nijmeegse Vierdaagse gaan lopen?
Dit model heb ik ook, echt heel fijn en gaan superlang mee
Tot 2020 nooit geweten hoeveel chillkleding een mens nodig heeft. Heb nog geen normale kleding gekocht het afgelopen jaar geloof ik.
Nieuwe joggingbroek voor de afwisseling onder m’n thuiswerkensemble
En een lekker flanelletje voor als de joggingbroek weer uit mag
En ik ben er eindelijk achter wat ik met die stomme ING punten moet want je kan er korting bij de bijenkorf mee krijgen
Ja, ik heb de bijenkorfbonnen met 15% korting bij ING onlangs ook ontdekt en van m’n eindejaarsbonus de Dyson V11 gekocht. Nog steeds abnormaal duur voor een stofzuiger, maar met mn bonus en die korting kon ik het een beetje verantwoorden naar mezelf.
Dankjewel voor je antwoord! Je hebt me helemaal geïnspireerd haha, ik ga het ook doen
Tweedehands via Abebooks. Hopelijk in prima staat, want ik vertrouw de aangegeven staat nooit op die site.